اخبار داغ

دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی خبر داد؛

برگزاری گردهمایی اساتید علوم عقلی در قم

برگزاری گردهمایی اساتید علوم عقلی در قم
دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی از برگزاری گردهمایی اساتید علوم عقلی در قم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، محمدباقر خراسانی در کفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین ویژه‌برنامه‌های ایام بزرگداشت علامه طباطبایی اظهار داشت: ۲۴ ابان سالروز ارتحال علامه سید محمد حسین طباطبایی است که در طول ۷۹ سال توانسته افق های جدیدی برای فلسفه علامه طباطبایی باز کند و آثار متعددی از خود به جای بگذارد.

وی ادامه داد: از سال ۹۴ مجمع عالی حکمت اسلامی ویژه برنامه های را برای ایشان در نظر می گیرد و امسال ۱۶ عنوان برنامه دیده شده است.

 خراسانی بیان داشت:  14 برنامه در قم و دو برنامه دیگر در مشهد و شیراز برگزار می شود‌ که در این میان دو نشست علمی برنامه ریزی شده است که یکی از آن ها روز پنج شنبه با موضوع حکمت و سیاست در اندیشه علامه طباطبایی و نشست بعدی در مشهد با عنوان نواوری های علمی علامه طباطبایی در باب حرکت است که در مشهد برگزار می شود.

وی افزود: امسال برنامه ویژه ای را با عنوان گردهمایی اساتید علوم عقلی را برگزار خواهیم کرد که روز چهارشنبه 30 آبان ماه در دفتر مرکزی مجمع برگزار می شود.
خراسانی بیان داشت: طبق سنوات گذشته ما حصل ویژه برنامه های علامه در قالب کتاب منتشر می شود تا عموم مردم بتوانند از آن بهره ببرند.

دبیر اجرایی مجمع عالی حکمت اسلامی خاطر نشان کرد: امسال بعد از برگزاری چهارمین ویژه برنامه دبیرخانه بزرگداشت علامه طباطبایی را دایر خواهیم کرد که انشالله در سال های بعد بتوانیم به خوبی ویژه برنامه های خود را برگزار کنیم.

وی افزود: امسال گستره مکانی را افزایش دادیم و علاوه بر شهر مشهد در قم نیز در مکان های مختلف برنامه های خود را اجرا خواهیم کرد.

خراسانی به برنامه های مجمع در طول سال نیز اشاره کرد و بیان داشت: برخی از دروس مجمع را به صورت انلاین پخش می کنیم و تاکنون نیز ۳۸ عنوان کتاب منتشر کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه