اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ خبر داد ؛

اشتغالزایی برای مددجویان شاهین دژ ۳۸ درصد رشد داشته است

اشتغالزایی برای مددجویان شاهین دژ ۳۸ درصد رشد داشته است
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ از افزایش ۳۸ درصدی میزان اشتغال زایی در هفت ماهه سال جاری برای مددجویان شاهین دژ، نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرهاد حبیبی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، از افزایش ۳۸ درصدی میزان اشتغال زایی در هفت ماهه سال جاری برای مددجویان شاهین دژ ،نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی گفت: کمیته امداد شاهین دژ برای ۹۴ مددجوی این شهرستان در ۷ماهه اول سال جاری با تسهیلات بالغ بر ۱میلیارد و پانصد و سی و سه میلیون تومان اشتغال زایی کرده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

,

رئیس کمیته امداد شاهین دژ بیان کرد: برای ساخت ۲۰ مسکن شهری و روستایی در نیمه نخست سال جاری، بیش از ۴۸۲ میلیون تومان اعتبار هزینه در دست ساخت می باشد.
وی با اشاره به رشد ۱۲ درصدی پرداخت صدقه در ۷ماهه اول سال جاری، خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار شاهین دژ درهفت ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۱۹۴ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

,
,

حبیبی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مددجویان شاهیندژ اظهار کرد: در ۷ماهه اول سال جاری ۵ هزار و ۲۷۳ مددجوی شاهین دژ با ۳۸۴ میلیون تومان تسهیلات ارائه شده از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کرده اند.
وی با یادآوری اهداف و برنامه های این نهاد در پنج ماه باقی مانده سال جاری ، بیان کرد: ارتقای برنامه های امداد در جهت رسیدن به اهداف تحولی این نهاد، تسریع و بهبود  خدمات رسانی به مددجویان شاهین دژ و افزایش در جذب کمک های مردم خیر شهرستان، از اهم برنامه ها و اهداف کمیته امداد شاهین دژ خواهد بود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه