اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

عدم توجه به رهنمودهای ولی فقیه ریشه در تزلزل اعتقادی دارد/ راهکار، تقویت بنیادهای دینی است

عدم توجه به رهنمودهای ولی فقیه ریشه در تزلزل اعتقادی دارد/ راهکار، تقویت بنیادهای دینی است
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: برخی از نظر اعتقادی و ایمانی یا باورهای دینی ضعیف هستند؛ این افراد نه تنها زمان مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی(ره) در صدر اسلام نیز مسائلی را که با افکار خودشان رودرو بود را نمی توانستند و نمی توانند بپذیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال بکتاشیان در گفت و گو با  صاحب نیوز اظهار کرد: برخی هستند از نظر اعتقادی و ایمانی یا باورهای دینی ضعیف هستند نه تنها زمان مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی(ره) در صدر اسلام مسائلی را که با افکار خودشان رودرو بود را نمی توانستند و نمی توانند بپذیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: برخی منکر می شوند، برخی سبک می شمارند و برخی به سخنان مقام معظم رهبری توجه نمی کنند که ریشه تمامی آنها به تزلزل و ضعف در اعتقادات بر می گردد.
,
 
,
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: عده ای از نظر سیاسی از ابتدا انقلابی نبودند، عده ای نیز بعد از مدتی طرفداری از این تفکرات را منکر شدند.
,
 
,
وی افزود: البته جناح ها و گروه های سیاسی که تکلیفشان معلوم است و خط ومشی خود را انتخاب کرده اند، مخاطب اصلی ما عوام و قشر خاکستری جامعه هستند.
,
 
,
بکتاشیان خاطرنشان کرد: برای عامه مردم با راهکارهایی که خود دین فرموده، التزام ها و استدلال هایی که عقلی و تاریخی است و پیشنهادهای قرآن و پیش بینی هایی که خود پیامبر در صدر اسلام کردند می توان به مبارزه با جریان انحرافی رفت.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه