اخبار داغ

سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین:

شهدا رمز بقای انقلاب اسلامی هستند/آمریکایی ها کور خوانده اند که ما دچار عقب نشینی شویم، خطاب به همه غربی ها همین را می گوییم/از مشکلات اقتصادی و گرانی های معیشتی موجود برای مردم دلخوریم

شهدا رمز بقای انقلاب اسلامی هستند/آمریکایی ها کور خوانده اند که ما دچار عقب نشینی شویم، خطاب به همه غربی ها همین را می گوییم/از مشکلات اقتصادی و گرانی های معیشتی موجود برای مردم دلخوریم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدا رمز بقای انقلاب اسلامی هستند و در مکتب سید و سالار شهیدان به خوبی شاگردی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در اجلاسیه زنان کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین که در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است، اظهار داشت: استان قزوین ارادت خود را نسبت به ساحت انقلاب با قدیم سه هزار شهید اثبات کرده که این مهم بهترین سند بر این مدعاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی بیان کرد: اکثر شهدای استان قزوین از جوانان هستند؛ در حالی که امروز نیز مردم این استان دلیرانه پای انقلاب و اسلامی ایستادند و سه هزار شهید استان قزوین سندی محکم برای همگان هستند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شهدا رمز بقای انقلاب اسلامی هستند و در مکتب سید و سالار شهیدان به خوبی شاگردی کردند که در این راستا می‌توان حسینی بودن در دوران کنونی را خواستار شد.
,
 
,
غیب‌پرور ادامه داد: تاریخ اسلام به اویس قرنی که بدون ملاقات پیامبر دلداده ایشان بود می‌بالد، در زمان جنگ نیز بسیاری از شهیدان امام خمینی(ره) را ندیدند اما زاویه‌ زاویه زندگی آنها ترجمان محبت به امام(ره) بود و امام خمینی(ره) تندیس امروز انقلاب شد.
,
 
,
وی با اشاره به ویژگی‌های شهدای استان قزوین از جمله شهید رجایی خاطرنشان کرد: شهید رجایی ساده‌زیست، بی‌هیاهو، زاهد و دلداده ائمه‌اطهار(ع) و امام(ره) بود که باید الگویی برای مسئولان امروز باشد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پس از گذشت سالها هنوز بسیاری از آزادگان به شهید ابوترابی به عنوان الگو و اسوه نگاه می‌کنند؛ شهدای قزوین متعلق به تمام ایران و امت اسلامی هستند و خوشا به سعادت مردم مؤمن این استان که چنین شهیدانی را پرورش دادند.
,
 
,
سردار غیب پرور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: آمریکایی ها کور خوانده اند که ما دچار عقب نشینی شویم، خطاب به همه غربی ها همین را می گوییم.
,
 
,
 وی در ادامه افزود: از مشکلات اقتصادی و گرانی های معیشتی موجود برای مردم دلخوریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه