اخبار داغ

دستگیری و انهدام باند سارقین خودرو در بندرعباس

دستگیری و انهدام باند سارقین خودرو در بندرعباس
رییس پلیس آگاهی هرمزگان از دستگیری و انهدام باند سارقین خودرو 405 و پژو پارس در بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرهنگ عبدالمجید کرمی، رییس پلیس آگاهی هرمزگان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با شکایت شهروندان مبنی بر سرقت به عنف خودروی سواری آنها بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی استان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

رییس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه سارقان غیر بومی بوده اند، گفت: با اقدامات اطلاعاتی تعداد دو نفر از سارقین در زمان خروج از مبادی ایست و بازرسی به سمت شرق استان شناسایی و دستگیر شدند.

,

کرمی تصریح کرد: شگرد سارقان این بوده که در پوشش مسافر به رانندگان پژو پارس و 405 مبالغ بالایی را برای  مسیر های کوتاه پیشنهاد کرده و  زمانی که از محوطه شهری دور می شدند رانندگان را مجبور به انحراف مسیر به سمت خاکی و راه های کم تردد کرده و با استفاده از سلاح سرد و ضرب و شتم قرار دادن رانندگان اقدام به سرقت خوردو می کردند.

,

, ,

وی با بیان اینکه سارقان سه خودرو را دزدیده اند، گفت: دو خودرو از سارقیق کشف و به مال باختگان برگشت داده شده است.

,

رییس پلیس آگاهی هرمزگان تاکید کرد: رانندگان خودروهای شخصی که در زمینه مسافرکشی فعالیت دارند به افراد ناشناس که مبالغ بالایی را بابت دربستی به اطراف بندرعباس یا جاهای دیگر پیشنهاد می کنند، اعتماد نکنند.

,

کرمی با بیان اینکه رانندگان حواسشان در هنگام خروج به مسیرهای خلوت در ساعات پایانی شب باشد، عنوان کرد: رانندگان از پذیرش مواد خوراکی و آشامیدنی از مسافرین در حین کرایه دربستی خودداری کرده و زمان توقف خودرو هوشیاری لازم در خصوص افراد مشکوک داشته باشند.

,

انتهای پیام/ 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه