اخبار داغ

بی تفاوتی مسئولان نسبت مبلمان شهری:

زباله دانی از جنس مغازه در مرکز شهریاسوج+تصاویر

زباله دانی از جنس مغازه در مرکز شهریاسوج+تصاویر
مغازه های در حال ساخت در مرکز شهر یاسوج چند صباحی است که به زباله دانی برای مردم تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، زیبایی یک شهر همواره به افرادی که در آن شهر رفت و آمد می کنند به انسان انرژی مثبت و یا منفی می دهد چهره یک شهر در خوش اخلاقی و خوش برخوردی مردم همان شهر تاثیرگذار است اگر چهره شهر خشن باشد بدون شک پرخاشگری در این شهر نیز قابل مشاهده تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

بنابراین همواره مسئولان به  ویزه فرمانداران و شهرداران باید نسبت به زیبایی شهر تلاش کنند مرکزی ترین بخش شهر یاسوج میدان هفت تیر است افرادی که در این مکان رفت و آمد می کنند بیشتر از سایر مکان هاست بنابراین می طلبد که این مکان نسبت به سایر مکان های زیبایی های بیشتری داشته باشد.

,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
اما متاسفانه نه تنهایی زیبایی در این مکان دیده نمی شود بلکه گاهی صحنه هایی قابل مشاهده است که در شان مرکز استان آن هم مرکزی ترین بخش شهر نیست.
,

در میدان هفت تیر یاسوج ورزشگاه تختی وجود دارد که اخیرا با حواشی زیادی همراه بوده اینکه این مکان وقفی است و نباید به عنوان ورزشگاه استفاده شود همچنین بر روی اورژانس اجتماعی نیز بحث هایی وجود دارد که همواره مورد انتقاد مدیرکل اوقاف استان بوده است.

,

 

,

, ,

 

,

بعد از تخریب بخشی از ورزشگاه تختی مغازه هایی در همان مکان در حال ساخت است که در اجرا خوب پیش رفت اما اکنون در وضعیت خوبی قرار ندارند و چهره ای نازیبا ایجاد کرده اند مغازه هایی که به یک زباله دان تبدیل شده اند و هر رهگذری این صحنه را مشاهده می کند.

,

 

,

, ,

 

,

بیش از  10 مغازه در این مکان ساخته شده اند که درب انها نصب نشده و پر شده است  از زباله هایی که توسط مردم به آنجا ریخته شده اند  انتظار می رود شهرداری یا اداره کل اوقاف فکری برای این مغازه ها کنند چرا که دیدن چنین منظره ای در مرکز شهر چندان خوشایند عابران و رهگذران نیست.

,

 

,

, ,

 

,
 
,
, ,
 
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه