اخبار داغ

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل:

کلیات طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل تصویب شد

کلیات طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل تصویب شد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: با پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان امسال کلیات طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل به تصویب رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما،مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان گفت: طرح جامع مدیریت پسماند شهر اردبیل در راستای حل مشکلات موجود در مدیریت پسماند اردبیل بوده و با اجرای این طرح مشکلات حاضر قابل حل خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

محمد خداپرست افزود: در این طرح به موضوع اطلاع رسانی و آموزش شهروندان، تفکیک از مبدا، کاهش تولید زباله و بازیافت توجه جدی شده است.

,

خداپرست همچنین ضمن اشاره به مشکلات موجود در محل دفن پسماند شهرهای خلخال، بیله سوار و سرعین، از شهرداران این شهرها خواست تا در جهت رفع معارضات و موانع موجود برای محل های جدید دفن پسماند این شهرها اقدامات لازم را انجام دهند.

,

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل در این جلسه با اشاره به اهمیت فوق العاده موضوع پسماند استان گفت: وضعیت مدیریت پسماند در استان رضایت بخش نیست و تلاش می شود از طریق برگزاری جلسات منظم و مستمر در شهرستان های مختلف بحث مدیریت پسماند پیگیری شود.

,

امامی یگانه افزود: در 3 نقطه مرکز، شمال و جنوب استان یعنی شهرستان اردبیل، پارس آباد و خلخال طرح جامع مدیریت پسماند اجرا خواهد شد که در مرحله اول این طرح در اردبیل اجرایی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه