اخبار داغ

آیت الله علم الهدی:

شهدای رسانه، شهدای خط مقدم جبهه جنگ هستند

شهدای رسانه، شهدای خط مقدم جبهه جنگ هستند
آیت الله علم الهدی گفت: رسانه نه سلاح تامین می کند و نه آذوقه برای رزمندگان بلکه رسانه در دل رزمندگان جدی سازی اصل رزم و دفاع را نشان میدهد و شهدای رسانه، شهدای خط مقدم جبهه جنگ هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی صبح امروز در مراسم دومین سالگرد شهید محسن خزایی اولین شهید رسانه ای مدافع حرم،  که در مسجد رضوان صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، گفت: از تمامی خواهران و برادران بزرگواری که در این مراسم وابسته به جریان استکبار ستیز شرکت کرده اند تشکر میکنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

امام جمعه مشهد مقدس بیان کرد: شخصیت شهدا آنقدر گسترده و پهناوری است که در حاشیه این شخصیت و در شعاع تعمق در آن بسیاری از مفاهیم اصیل و اساسی مرتبط با انقلاب ما نه تنها قابل تبیین بوده، بلکه قابل تفسیر است.

,

وی افزود: عظمت شهید تنها در تبیین مجاهدت‌های او نیست، بلکه دقت در مبانی انقلاب است، معمولا چیزی که در بحث رزم و رزمندگی در جبهه‌ها بوده، اصل قضیه است و مابقی در حوزه پشتیبانی و لجستیک بیان می‌شود.

,

آیت الله علم الهدی گفت: جایگاه رسانه در دفاع مقدس آیا جایگاه رزمندگی بوده است یا پشتبانی لجستیک؟!

,

ایشان افزود: ما این جریان را در دفاع مقدس داشتیم و حال در مدافعان حرم ،موقعیت جایگاه رسانه در دفاع باید مشخص شود و این در بحث قرار بگیرد ممکن است با نظرات مختلفی روبرو شود. ولی اگر در محور رسانه در شهید خزاعی ببینیم و تفسیر کنیم باید بگوییم مسئله رسانه در دل رزم و رزمندگان است.

,

وی گفت: رسانه نه سلاح تامین می کند و نه آذوقه برای رزمندگان بلکه رسانه در دل رزمندگان جدی سازی اصل رزم و دفاع را نشان میدهد.

,

آیت الله علم الهدی افزود: جایگاه رسانه در دل جنگ و در دل رزم است، چراکه شاهد زنده با تبعیین عینی که این تبعیین با تفسیر فرق دارد وظیفه خود را در خط مقدم جبهه نشان میدهد، همانطور که در واقعه عاشورا ۱۲۰ نفر در مقابل۱۲۰۰۰۰ نفر می ایستند و این واقعه در یک روز و منطقه ای محدود تمام میشود ولی رسالت رسانه ای اُسرا در فصل اسارت باعث میشود که تا به الان واقعه کربلا زنده بماند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان استکبار از قبل برای ما نقشه کشیده بود تا اگر اسلام خود را در عرصه جهانی نشان داد بتواند با جریان اسلام آن را سرکوب کند. شهدای رسانه، شهدای خط مقدم جبهه جنگ هستند چه در زمان دفاع مقدس و چه الان در دفاع از حریم اهل البیت(ع) چرا که دشمن در صدد بود در دنیا اسلام را متوحش نشان دهد ولی این اصحاب رسانه بودند که واقعیت را به جهانیان نشان دادند. بطوری که حال در دنیا کسی نیست که مسائل سوریه و عراق را به اسلام نسبت بدهد و این جنگ را به استکبار جهانی نسبت می دهند و روسیه به صراحت و با دلیل میگوید که اسکتبار جهانی این جنگ را به راه انداخته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه