اخبار داغ

در پی کشته شدن فجیع کودک ۷ ساله ای در میبد؛

گرگی که وجودش تکذیب می شد عامل حمله خونبار شناخته شد!/ مسئولان میبدی به دنبال سرپوش نهادن بر اهمال کاری های خود

گرگی که وجودش تکذیب می شد عامل حمله خونبار شناخته شد!/ مسئولان میبدی به دنبال سرپوش نهادن بر اهمال کاری های خود
به نظر می رسد مسئولین برای کنترل مردم مضطرب سعی دارند اینگونه القا کنند که حمله به وسیله گرگ (یعنی همان موجودی که هفته قبل وجودش در استان و در مجاورت شهرها و آبادی ها انکار شده بود)اتفاق افتاده تا اندکی از هراس مردم بکاهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، حدود دو هفته قبل بود که مردم دهستان زردین به حمله گرگ به گوسفندان خود اعتراض کردند، اما مسئولین ضمن تکذیب این موضوع اعلام کردند که دریده شدن گوسفندان احتمالا توسط سگ ایجاد شده و مقصر مردم بودند که گوسفندان خود را در محیط محصوری نگهداری نمی کردند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نهایتاً روز گذشته با کشته شدن فجیع کودک ۷ ساله ای در میبد این داستان وارد فاز جدیدی شد. ابتدا مسئولین اعلام کردند عامل حمله سگ بوده است اما اندکی بعد اعلام شد این اتفاق توسط سگ ایجاد نشده و گرگ عامل حمله بوده است.

,

با این اظهار نظر این ظن ایجاد می شود که مسئولین به دنبال سرپوش نهادن بر اهمال کاری های خود هستند. زیرا علی القاعده خبر حمله سگ به یک کودک جو روانی شدیدی در بین مردم استان یزد ایجاد می کند، چرا که امروزه کمتر منطقه‌ای حتی در مرکز شهرستان یزد وجود دارد که سگ های ولگرد در آن جولان ندهند.

,

به نظر می رسد مسئولین برای کنترل مردم مضطرب سعی دارند اینگونه القا کنند که حمله به وسیله گرگ (یعنی همان موجودی که هفته قبل وجودش در استان و در مجاورت شهرها و آبادی ها انکار شده بود)اتفاق افتاده تا اندکی از هراس مردم بکاهند. خوب است اگر عامل حمله سگ بوده صادقانه با مردم مطرح شود تا بیشتر مواظب خود و کودکان خود باشند.

,

 نکته اینجاست که عامل حمله هر چه که بوده باید از تکرار چنین حوادث تلخی جلوگیری کرد. حیات حیوانات هر چقدر هم که ارزشمند باشد از جان انسان ها ارزشمندتر نیست. نگهداری حیوانات در مناطق حفاظت شده و به دور از زندگی شهری و آبادانی میتواند عاملی باشد که هم محیط زیست را حفظ کند و هم مردم را در امان نگه دارد. سوال اینجاست که آیا مسئولین دست به اقدام عملی خواهند زد یا باید دوباره شاهد چنین فجایعی در استان یزد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه