اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

مشکلات مردم به دلیل عدم اجرای قوانین است/ قول وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکلات آبخیزداری

مشکلات مردم به دلیل عدم اجرای قوانین است/ قول وزیر جهاد کشاورزی برای حل مشکلات آبخیزداری
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰ درصد مشکل مردم در قوانین نیست بلکه در اجرای قوانین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع نمایندگان استان با مسئولان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: بعضی از قوانین، مزاحم و دست و پاگیر مطرح می‌شوند که مجلس در این زمینه از همه وزارت‌خانه‌ها خواست تا قوانین مزاحم را به مجلس اعلام کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی با بیان این‌که تاکنون بیش از ۹۰ درصد وزارت‌خانه‌ها در این زمینه مواردی را ارائه نکرده‌اند، گفت: اگر قوانینی پیشنهاد می‌شود نمایندگان دنبال می‌کنند اما نمایندگان با نظر دولت نیز عمل می‌کنند.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که قوانین پیشنهادی را به ما ارائه دهید و با معاونت پارلمانی مکاتبه شود، تصریح کرد: موضوع را به جریان می‌اندازیم و وزارت‌خانه باید این قانون پیشنهادی را تأیید کند و برای دریافت ردیف بودجه این موراد را دولت به وزارت‌خانه و سپس به سازمان برنامه و بودجه می‌فرستد و اگر در این مسیر با مشکلی روبه رو شود مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

,

 

,

عبادی خاطرنشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی آمدند و نظر ایشان را در مورد ماده واحده خواستیم.

,

 

,

وی با اشاره به این‌که ۸۰ درصد مشکل مردم در قوانین نیست بلکه در اجرای قوانین است، گفت: تعامل با نمایندگان باید وجود داشته باشد چراکه نماینده بودن یک جایگاه است و امروز یک نفر است و فردا افراد دیگری می‌آیند و باید از این جایگاه حداکثر استفاده را کرد.

,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث آبخیزداری با وزیر مکاتبات زیادی انجام شد و در این مورد وزیر جهاد کشاورزی قول‌هایی داد و باید این بخش مورد توجه خاص قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه