اخبار داغ

در آیین معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی مطرح شد؛

جوان‌گرایی از ضروریات کشور است/استفاده بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی کشور

جوان‌گرایی از ضروریات کشور است/استفاده بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی کشور
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جوان‌گرایی از ضروریات کشور است گفت: اعتقادداریم مجموعه استان ذخایر ارزشمندی در حوزه مدیریت دارد و نیاز است که به این ذخایر مدیریتی و انسانی توجه ویژه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ علی‌اکبر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: مجمع نمایندگان استان در انتخاب مدیرکل راه و شهرسازی استان به دو مسئله مهم توجه داشتند. یکی از این موارد لزوم جوان‌گرایی در  ساختار مدیریتی کشور است که در حال حاضر یکی از ضروریات کشور برشمرده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کریمی مسئله بااهمیت دیگر را در انتخاب مدیرکل راه و شهرسازی استان، تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی و انسانی بومی استان عنوان کرد و افزود: اعتقادداریم مجموعه استان ذخایر ارزشمندی در حوزه مدیریت دارد و نیاز است که به این ذخایر مدیریتی و انسانی توجه ویژه شود.

,

وی ادامه داد: همچنین استفاده از مدیران بومی باعث تداوم و استمرار فرآیند کادر سازی در استان مرکزی می‌شود.

,

نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: قابل‌ذکر است که تأکید بر استفاده از نیروهای بومی، نفی تلاش‌ها و زحمات مدیران غیربومی نیست.

,

کریمی با اشاره به محدودیت اعتبارات استانی تصریح کرد:  مدیران دستگاه‌ها نباید از ظرفیت‌های ملی در حوزه اعتبارات غافل شوند زیرا توان و مقدورات استان در حوزه اعتباری محدود است.

,

نماینده اراک، خنداب و کمیجان با اشاره به اینکه مقدار زیادی از اعتبارات بودجه دولت در اختیار دستگاه‌های ملی و در قالب ردیف‌های ملی است، گفت: باید بیش‌ازپیش تلاش شود سهم استان از این ردیف‌ها جذب شود.

,

مقدسی:

, مقدسی:,

استفاده بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی کشور

, استفاده بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی کشور, استفاده بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی کشور,

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب ،کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید به جوانان خلاق و خوش‌فکر بهاداده شود و با اعتماد به آن‌ها راه‌های پیشرفت را در کلیه زمینه‌ها هموار کنیم.

,

مقدسی با تأکید بر اصلاح محور اراک به سلفچگان افزود: باید بخش خصوصی جایگزین دولت شود و از ظرفیت بخش خصوصی در پروژه‌های عمرانی کشور استفاده کنیم.

,

نماینده مردم اراک، خنداب ،کمیجان در خصوص چالش ایجادشده بین نظام‌مهندسی و وزارت راه گفت: انرژی‌ای که برای تقابل ایجاد می‌کنیم باید به یک تعامل منطقی تبدیل شود، به‌عنوان‌مثال در مجمع نمایندگان علی‌رغم تضارب آرا، متحد و منسجم هستیم چراکه باید از ظرفیت نمایندگان و تشکل‌ها  برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور باید وحدت و انسجام ملی بیش‌ازپیش افزایش یابد.

,

در پایان این نشست «احمد مرزیان»به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی معرفی و از خدمات «مجید شارقی» تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه