اخبار داغ

فرمانده انتظامی نیشابور تشریح کرد؛

جزئیات پرونده ضرب و شتم دو طلبه‌ در نیشابور

جزئیات پرونده ضرب و شتم دو طلبه‌ در نیشابور
فرمانده انتظامی نیشابور جزئیات پرونده 5 جوان که در شب شهادت امام رضا(ع) به وسیله چاقو به دو طلبه نیشابوری حمله کردند، را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین دهقان‌پور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درخصوص تشریح جزئیات درگیری چند جوان با طلبه‌های نیشابوری گفت: ساعت 17:50 روز شانزدهم آبان ماه جوان 21 ساله‌ای به‌کلانتری 13 قدس نیشابور مراجعه کرد و با معرفی خود به‌عنوان طلبه، گفت: با لباس شخصی در خیابان اکرام در حالی که به‌اتفاق دوستم ایستاده بودم، چند نفر جوان به‌سمتم حمله‌ور شده و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: برابر ادعای شاکی پرونده، جوانی 18 ساله به‌او اظهار داشته، چرا چپ چپ نگاه می‌کنی و سپس درگیری بین آنها رخ می‌دهد و ضارب، جوان 21 ساله را به‌ضرب چاقو مجروح کرده و بعد از آن هم با خودروی سواری سمند به‌اتفاق دوستانش از محل متواری می‌شوند.

,

وی ادامه داد: در پی اعلام این شکایت بلافاصله پیگیری‌های لازم برای شناسایی متهم پرونده آغاز و شاکی پرونده به‌پزشکی قانونی معرفی شد.

,

دهقان‌پور تصریح کرد: یک روز بعد از گزارش این ماجرا به‌پلیس، تیم‌های آگاهی کلانتری 13 نیشابور برای پیگیری روند درمانی جوان 21 ساله به‌بیمارستان حکیم نیشابور اعزام می‌شوند، اما شاکی پرونده در این مرکز درمانی حضور نداشت، با بررسی‌های به‌عمل آمده، پدر شاکی به‌کلانتری مراجعه و اظهار داشت، فرزندش در بیمارستان 22 بهمن تحت مداوا است.

,

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: پدر شاکی پرونده ادعا می‌کرد از آدرس متهم اصلی پرونده اطلاع دارد و در نتیجه ماموران کلانتری 13 وارد عمل شدند، اما نشانی اعلام شده اشتباه بود و در پیگیری‌های بعدی نشانی دیگری که منزل پدر متهم بود، شناسایی و پلیس در محل حاضر شد، اما متهم مورد نظر حضور نداشت.

,

وی با اشاره به‌این مطلب که پلیس به‌پدر شاکی نیز اعلام می‌کند برای اخذ دستور قضائی به‌دادگستری مراجعه کنند، ادامه داد: اما متاسفانه درگیری آنها برای روند درمانی مجروح این پرونده سبب می‌شود پدر شاکی و خود او اقدامی در این خصوص انجام ندهند.

,

دهقان‌پور یادآور شد: پنج روز پس از گذشت اعلام گزارش اولیه به‌پلیس، ماموران انتظامی برای پیگیری پرونده به‌دادگستری اعزام شدند، با کسب دستورات قضائی، مدت هفت روز مهلت برای پیگیری تا حصول نتیجه نیز دریافت می‌کنند.

,

فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه ماموران انتظامی در همان روز متهمان که سه نوجوان 17، 18 و 20 ساله هستند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند، بیان کرد: متهمان اظهار داشتند، با توجه به‌اختلاف‌های قبلی که با شاکی پرونده داشته‌اند در روز حادثه با هم درگیری لفظی پیدا می‌کنند و بدون اطلاع از طلبه بودن این فرد با ضربه چاقو او را مجروح کرده و متواری می‌شوند.

,

دهقان‌پور متذکر شد: با دستورات تخصصی دادستان عمومی نیشابور تحقیقات گسترده برای روشن شدن دیگر ابعاد مبهم این درگیری آغاز شده است.

,

وی تاکید کرد: پلیس در پیگیری این پرونده از لحظه گزارش موضوع به‌کلانتری وارد عمل شده و بر اساس قانون با دستورات مراجع قضائی بررسی‌های علمی خود را آغاز کرده که با روشن شدن ابعاد مبهم پرونده درباره علت وقوع درگیری، اطلاع‌رسانی لازم به‌شهروندان انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه