اخبار داغ

رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد:

گوشت قرمز ارزان‌تر می شود/ مشکلی برای تامین نیاز مشهد نداریم

گوشت قرمز ارزان‌تر می شود/ مشکلی برای تامین نیاز مشهد نداریم
رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد گفت: گوشت گوسفندی ارزان‌تر می شود و هر اندازه مصرف کل مشهد باشد، به همان اندازه دام وارد کشتارگاه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد احدی در گفت‌و‌گو با صبح توس در مورد قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد اظهار کرد: افرادی که می‌گویند گوشت قرمز گران شده به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند این در حالی است که نه تنها با گرانی مواجه نشدیم بلکه در ماه محرم و صفر با وفور نعمت روبه‌رو بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه دام زنده در حال حاضر فراوان است و به تعبیری هیچ شهری مانند مشهد وفور گوشت ندارد، افزود: گوشت گوسفندی ارزان‌تر می شود؛ هر اندازه مصرف کل مشهد باشد، به همان اندازه دام وارد کشتارگاه می‌شود و کمبودی در این خصوص نداریم.

,

رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد گفت: در روز سه هزار کشتار داریم که بستگی مستقیمی با عرضه و تقاضا دارد، گوشت بره نرینه بدون دنبه کیلویی 45 تا 46 هزار تومان، گوشت گوساله درجه یک کیلویی 43 تا 44 هزار تومان و گوشت گوسفندی بدون دنبه کیلویی 45 تا 46 هزار تومان است.

,

احدی تصریح کرد: گوشت تنظیم بازار روزانه کشتار می‌شود و بین هشت تا 10 تن در بازار توزیع می‌شود که ران کیلویی 47 هزار تومان، سردست کیلویی 46 و آبگوشتی و قلوه‌گاه کیلویی 22 هزار تومان برای مصرف کننده عرضه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه