اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

بسته‌های حمایتی دولت ویژه کارگران توزیع می‌شود

بسته‌های حمایتی دولت ویژه کارگران توزیع می‌شود
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: با توجه به مشکلات معیشتی که گریبانگیر اقشار مختلف بویژه کارگران شده است دولت سیاست های حمایتی همه جانبه ای از جمله تامین و توزیع بسته های غذایی را در نظر گرفته که نقش مهمی در کاهش مشکلات معیشتی ایفا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد سنجری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی صبح امروز در چهارمین نشست میز گفت و گوی کارگری استان گفت: یکصد هزار واحد تولیدی در این استان فعالیت می کنند و از برنامه های مهم این اداره کل صیانت از نیروی کار موجود، فرصتهای شغلی و افزایش آنهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سنجری با بیان اینکه تشکلهای کارگری بازوی واحدهای تولیدی استان هستند افزود: با همکاری کارگران، کارفرمایان و بخش دولتی مشکلات و موانع برطرف می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات معیشتی که گریبانگیر اقشار مختلف بویژه کارگران شده است دولت سیاست های حمایتی همه جانبه ای از جمله تامین و توزیع بسته های غذایی را در نظر گرفته که نقش مهمی در کاهش مشکلات معیشتی ایفا می کند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: به منظور تکریم مراجعان و ارتقای فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف، مدت رسیدگی به پرونده ها از میانگین 46 روز در سال گذشته به میانگین 28 روز در سال جاری رسیده است.
در این نشست نمایندگان تشکلهای کارگری، پایین بودن دستمزد کارگران، بیمه تامین اجتماعی، عقب افتادن بیمه تکمیلی بازنشستگان و صرف بیشتر حقوق بازنشستگان برای درمان و همچنین تعدیل نیروی کارگران را از جمله مشکلات مطرح کردند.
نشست های میز گفت و گوی کارگری خراسان رضوی به صورت فصلی و با توجه به شرایط اقتصادی برگزار می شود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه