اخبار داغ

قیمت بلیت باغ پرندگان23هزار تومان شد

قیمت بلیت باغ پرندگان23هزار تومان شد
با رأی اکثریت شورای اسلامی شهر تهران نرخ بلیت بازدید از فاز یک و دو باغ پرندگان به ۲۳ هزار تومان افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی افزایش قیمت بهای بلیت باغ پرندگان روی میز بررسی قرار گرفت و محسن هاشمی با اشاره به اینکه از سال ۹۴ تاکنون بهای بلیت بازدید از باغ پرندگان افزایش نیافته است، گفت‌: حالا شهرداری تهران لایحه‌ای را بابت افزایش بهای باغ پرندگان به شورای اسلامی شهر تهران ارائه داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
صدراعظم نوری در جریان بررسی این لایحه با اشاره به اینکه مجموعه‌هایی همچون باغ پرندگان باید به سمت خودگردان کردن بروند، گفت‌: پیشنهاد می‌کنیم نرخ بازدید از فاز اول و دوم باغ پرندگان به ۲۳ هزار تومان افزایش یابد.
,
 
,
همچنین مجید فراهانی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مخاطبان اصلی باغ پرندگان هستند و از این باغ به عنوان محل اردوهایشان استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌شود در اردوهایی که ۱۰۰ نفره هستند تخصیص ۵۰ درصدی برای آنها در نظر بگیریم.
,
 
,
وی گفت‌: دانش‌آموزان در گذشته و برای بازدید از فاز اول تنها ۴۰۰۰ تومان پرداخت می‌کردند و با تخفیف ۵۰ درصدی که وجود داشت فقط ۲۰۰۰ تومان پرداخت برای بلیت خود پرداخت می‌کردند.
,
 
,
فراهانی با اشاره به اینکه ایامی که باغ پرندگان بازدید کننده ندارد می‌توانیم این تخفیف‌ها را به دانش‌آموزان بدهیم، بیان‌ کرد: می‌توانیم حتی تخصیص ۷۵ درصدی بلیت باغ پرندگان را داشته باشیم. یعنی پیشنهاد مشخص بنده این است که نرخ تخفیف مدارس از ۵۰ به ۷۵ درصد افزایش یابد.
,
 
,
به‌ گزارش ‌ایسنا، پیشنهاد فراهانی در ارائه تخفیف ۷۵ درصدی بازدید دانش‌آموزان در ایام غیر پیک به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید و همچنین با رأی اکثریت شورای اسلامی شهر تهران نرخ بلیت بازدید از فاز یک و دو باغ پرندگان به ۲۳ هزار تومان افزایش یافت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه