اخبار داغ

عالم اهل سنت هرمزگان:

وحدت از ضروریات جهان بشریت است/ دشمن از اتحاد امت های اسلامی می ترسد

وحدت از ضروریات جهان بشریت است/ دشمن از اتحاد امت های اسلامی می ترسد
عالم اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه وحدت از ضروریات جهان بشریت است، گفت: با توجه به اینکه دشمن از اتحاد امت های اسلامی می ترسد لذا تلاش می کند تا وحدت مسلمانان را به مخاطره بیندازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ با تاکید بر اینکه دشمن از اتحاد امت های اسلامی می ترسد، اظهار کرد: هر زمانی و در هر مکانی امت های اسلامی ید واحده می شوند منافع دشمن به خطر می افتد زیرا هر جایی که اختلاف ایجاد کردند منافع خوبی برای آنها ایحاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به هفته وحدت در امت اسلامی حول محور رسول اکرم(ص) در ماه ربیع الاول بیان کرد: امام خمینی(ره)  این ایام را هفته وحدت نامگذاری کردند تا شیعه وسنی و حتی همه فرق و مذاهب اسلامی ید واحده ای شوند و بر مشترکات خود پافشاری کنند.

,

راهبر با بیان اینکه کنار گذاشتن اختلافات و مسائل تفرقه آمیز سبب وحدت بیشتر می شود، تصریح کرد: اتحاد میان مسلمانان باعث پیشرفت امت اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جهان می شود.

,

وی افزود: امروز تنها و تنها دشمن از اختلافات بین امت های اسلامی بهره های خود را می برد و منافع آنها را به غارت می برد.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به اینکه نقش رهبریت در امت اسلامی  نقش بسیار والا و بزرگ مرتبه است، گفت: باید حول محور رهبری در کشور با هم متحد شویم و فرامین ایشان را در دستور کار خود قرار دهیم تا بتوانیم جامعه رو به رشدی داشته باشیم.

,

راهبر با بیان اینکه امنیت، آرامش و آسایش جامعه امروز نشان هوشیاری ملت است، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حول محور وحدت بسیار ارزشمند است و کسی را که در شیپور تفرقه بدمد را مزدور دشمن می دانند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا وحدت مسلمانان را به مخاطره بیندازد، تاکید کرد: وحدت امت اسلامی و بالاخص شیعه و سنی از ضروریات جهان بشریت و جهان اسلام است و همه باید آن را مد نظر قرار دهیم.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه پیامبر(ص) مایه رحمت و برکت بودند، تصریح کرد: هفته وحدت بر مبنای میلاد پیامبر اکرم(ص) در ماه ربیع الاول نقطه عطفی است برای اینکه همه ما بتوانیم اتحاد خود را حفظ کنیم.

,

راهبر با تاکید بر اینکه هیچ شکی در اصول دین و اعتقات خود نداریم، خاطرنشان کرد: همه و بالاخص نسل جوان هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن با حیله، ترفند، برنامه ها و یا با خواسته هایی که مردم دارند و بر آورده نشده است، آتش تفرقه و فتنه در جهان اسلام و ایران برپا کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه