اخبار داغ

عذرخواهی وزیر راه بابت مشکلات متقاضیان مسکن مهر

عذرخواهی وزیر راه بابت مشکلات متقاضیان مسکن مهر
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نمایندگان پروژه های مسکن مهر پردیس با اشاره به اهمیت بنیان خانواده بر اولویت این وزارتخانه برای اتمام این پروژه تاکید و به عنوان نماینده عالی دولت از آنها عذرخواهی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز حدود ۱۰۰ نفر از ساکنان و متقاضیان مسکن مهر پردیس با حضور در مقابل ساختمان مرکزی نسبت به تاخیر در واگذاری واحدهای مسکن مهر در پردیس اعتراض کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این تجمع کنندگان در حالی که پلاکاردهایی با این مضمون که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی باید به مشکلات آنها رسیدگی کند.
,
 
,
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز بعد از مدتی در جمع متقاضیان مسکن مهر حاضر شد و بعد از ارائه مشکلات از سوی ساکنان مسکن مهر پردیس اظهار داشت: در وهله نخست از همه مردمی که به خاطر  برخی مشکلات و وضعیت به وجود آمده دچار مشکل شدند به عنوان نماینده عالی دولت در وزارت راه و شهرسازی عذرخواهی می کنم. با این حال خوشحالم که در یک جمع دوستانه مشکلات شما عزیزان مطرح شد تا به امید خدا و کمک و همکاری یکدیگر بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: تمام مطالبی که افراد بابت مسکن مهر شهر جدید پردیس در این جلسه اعلام کردند؛ از آنها مطلع و از خبرهای مربوط به آن، آگاه هستم. در این خصوص و با توجه به مشکلات به وجود آمده نکته مهم این است که با شما و در کنار شما این مشکلات را حل کنیم و با یک برنامه اجرایی اقدام و عمل به جای وعده و وعید داشته باشیم. قطعا در این مسیر از مشارکت دیگر دستگاه‌ها هم بهره خواهیم برد تا کار به سرانجام برسد.
,
 
,
دستور پیگیری مشکلات مسکن مهر
, دستور پیگیری مشکلات مسکن مهر,
 
,
محمد اسلامی در این جلسه خطاب به حبیب الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و احمد اصغری مهرآبادی، مشاور وزیر در پروژه مسکن مهر ضمن اعلام اینکه تمام موارد و خواسته های پروژه مسکن مهر و دیگر پروژه‌ها در این خصوص پیگیری شود، تصریح کرد: قطعا هر پروژه با پروژه‌های دیگر فرق دارد و در مسکن مهر پردیس هر فاز شرایط متفاوتی دارند.
,
 
,
وی ادامه داد: بخشی از امکانات در اختیار وزارت راه و شهرسازی است که امیدوارم امکانات دیگر بخش‌ها نیز فراهم شده و در یک زمانبندی مناسب کار با رعایت همه تعهدات و شرایط لازم پیش برود.
,
 
,
وزیر راه و شهرسازی در پایان تأکید کرد: اولویت وزارت راه و شهرسازی تمام شدن مسکن مهر و تشکیل کانون‌های گرم خانواده در این پروژه است.
,
امروز معترضان مسکن مهر پردیس در مقابل ساختمان شهید دادمان وزارت راه وشهرسازی حضور یافته بودند که در پی آن به داخل ساختمان دعوت شدند و با حضور در سالن اجتماعات طبقه همکف وزارتخانه ضمن پذیرایی از آنها با وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی مذاکره کردند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه