اخبار داغ

پیش از ظهر امروز:

شش باب مدرسه از محل موقوفات صارمیه در اصفهان افتتاح شد/ قول لحظه آخری استاندار اصفهان برای ساخت یک مدرسه در عشق‌آباد

شش باب مدرسه از محل موقوفات صارمیه در اصفهان افتتاح شد/ قول لحظه آخری استاندار اصفهان برای ساخت یک مدرسه در عشق‌آباد
استاندار اصفهان در آخرین روزهای کاری خود با اشاره به نیاز منطقه عشق آباد، از آغاز ساخت یک باب مدرسه در این منطقه ظرف سه ماه آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صاحب نیوز؛ محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه شش باب مدرسه از موقوفات صارمیه بابیان اینکه در این مراسم افرادی دورهم جمع شده‌اند که موضوع بسیار ارزشمند آموزش و تربیت را ارج نهادند، اظهار کرد: سرمایه ارزشمند هر جامعه‌ای نیروی انسانی آن جامعه است و جوامعی پیشرفته هستند که به سرمایه‌های انسانی توجه ویژه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

استاندار اصفهان گفت: جوامعی توسعه‌یافته هستند که سرمایه‌گذاری بر روی توسعه انسانی می‌کنند و در شاخصه‌های سنجش توسعه جوامع، شاخص سنجش توسعه انسانی یکی از شاخصه‌های مهم و اساسی‌ترین شاخصه است.

,

وی با اشاره به اینکه بهترین کار برای توسعه نیروی انسانی، آموزش، تربیت و آماده‌سازی نسل جدید برای ساختن آینده است، افزود: کشورهایی را در تاریخ مشاهده کردیم که در ۲۰ الی ۳۰ سال تغییرات فوق‌العاده‌ای را داشته‌اند که قابل قیاس با گذشته نیستند.

,

مهرعلیزاده با تأکید بر اینکه توجه به دانش آموزان و دانشجویان و تربیت صحیح این قشر موجب موفقیت‌های توسعه پایدار می‌شود، تصریح کرد: امروز شش باب مدرسه به دانش آموزان عزیز اصفهانی اهدا می‌شود.

,

وی بیان کرد: ۱۷ مدرسه از موقوفات صارمیه ایجادشده است و با یک تغییر رویکرد در سال گذشته، نتیجه آن را نه به‌صورت وعده برای آینده بلکه در همین یک سال توانستیم ببینیم.

,

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باورمان نمی‌شد که با یک تغییر رویکرد ساده پروژه‌ای که میانگین حدود ۱۳ سال زمان برای بهره‌برداری زمان برده در کمتر از یک سال به بهره‌برداری برسانیم، خاطرنشان کرد: امروز کلنگ پروژه‌ای دیگر را به زمین زدیم که حدود چهارماهه قبل وعده آن را داده بودیم.

,

وی ادامه داد: اجرا پروژه مدرسه استثنایی چندین کاره امروز شروع شد و خوشبختانه من از مدیر اجرایی موقوفه صارمیه خواستم که محدود قول دهند اما متمرکز شوند که پروژه یک‌ساله آماده تحویل شود و این پروژه‌ نزدیک دو میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

,

مهرعلیزاده بابیان اینکه با توجه به نیاز مردم منطقه عشق‌آباد، قول ساخت یک باب مدرسه را در عشق‌آباد اصفهان می‌دهیم که تا سه ماه دیگر شروع به کار شود، گفت: افرادی که در کار خیریه مدرسه‌سازی هستند، آینده را می‌سازند و کارشان ارزش ویژه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه