اخبار داغ

از امروز؛

کرایه تاکسی های مشهد 10 درصد افزایش یافت

کرایه تاکسی های مشهد 10 درصد افزایش یافت
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر مشهد کرایه کلیه تاکسی های شهر مشهد از امروز ۱۰ درصد افزایش یافت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، مهدی علوی مقدم، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد ظهر امروز در گفت‌وگو با برنامه رادیویی" شهر ما" گفت: از امروز ۲۲ آبان ماه طبق مصوبه شورای شهر و تایید هیات مدیره سازمان در خصوص افزایش کرایه تاکسی ها با تنظیم تاکسیمترها این افزایش اعمال میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

علوی مقدم افزود: تاکسیرانهای تاکسی های شهری و خطی طی امروز و فردا در ساعات ۸ الی ۱۴ با مراجعه به تعمیرگاه تاکسیرانی در بلوار شهدای تاکسیرانی این افزایش نرخ را بر روی تاکسیمترهای خود اعمال کنند و تاکسیهای ویژه فرودگاه عصر روز چهارشنبه از ساعت ۱۶ به بعد در همان مکان میتوانند این تغییرات را نیز بر روی تاکسیمترهای خود انجام دهند

,

وی گفت: تغییر قیمت در تاکسی های ویژه پایانه مسافربری و راه آهن در روز پنجشنبه ۲۴ آبان از ساعت ۸ الی ۱۴ صورت میگیرد و نیز تاکسی های بیسیم و آژانسها روز جمعه ۲۵ آبان ماه قادر به اعمال تغییر هستند.

,

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری گفت: دیگر تاکسی هایی که در زمان مقرر نتوانسته اند تغییر نرخ را بر روی تاکسیمترهای خود اعمال کنند میتوانند در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبان ماه با مراجعه به همان مکان این تغییر را انجام دهند و نیز تاکسیرانها ملزم به نصب برچسب افزایش کرایه جهت اطلاع مسافران می باشند.

,

علوی مقدم خاطرنشان کرد: در این دوره اتفاق خوبی در تسهیل حمل و نقل معلولان و جانبازان رقم خورد و آن هم طرح مناسب سازی حمل و نقل عمومی برای این عزیزان است که شامل ۲ طرح بوده و در دست اجرا می باشد.

,

وی تصریح کرد: طرح مناسب سازی خودروهای ون به بالابر جهت معلولین که رایگان خواهد بود و در فاز اول ۱۰ خودرو ون به سیستم بالابر مجهز میشود و در فاز دوم ۵۰ تاکسی سمند را برای استفاده معلولان و جانبازان مناسب سازی خواهیم کرد.

,

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: این دسته از خدمات رایگان خواهد بود و تاکسیران هایی که مایل هستند این تجهیزات را بر روی خودروی خود نصب کنند و بنا بر محدودیت این سیستم ها درخواست خود را به تاکسیرانی ارائه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه