اخبار داغ

بخشدار لاریجان:

بارش برف ارتفاعات لاریجان را سفیدپوش کرد

بارش برف ارتفاعات لاریجان را سفیدپوش کرد
بخشدار لاریجان با بیان اینکه بارش برف از امام‌زاده هاشم تا آب اسک را سفیدپوش کرد، گفت: مشکل سوخت در لاریجان وجود ندارد و تمامی نیروهای پلیس راه، امداد و راهداری در حالت آماده باش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رضا مقدم در گفت‌وگویی با بیان اینکه بارش برف در لاریجان از ساعت 8 شب روز گذشته شروع شد، اظهار کرد: بارش برف از امام‌زاده هاشم تا آب اسک را سفیدپوش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,


وی با اشاره به اینکه اداره راهداری لاریجان مرتبا در حال پاک‌سازی جاده است، گفت: هم اکنون نیز از امام‌زاده هاشم تا پلور و آب اسک در حال بارش برف است.

,
,


بخشدار لاریجان در ادامه یادآور شد: مسیرهای روستایی به صورت روزانه بازدید می‌شود تا در مسیر تردد مردم مشکلی به وجود نیاید.

,
,


این مسئول با بیان اینکه مشکل سوخت در لاریجان وجود ندارد، افزود: تمامی نیروهای پلیس راه، امداد و راهداری در حالت آماده‌باش هستند.

,
,


مقدم با اشاره به اینکه طبق اعلام هواشناسی وضعیت هوا تا 2 روز آینده به همین صورت است، تصریح کرد: جاده‌های لاریجان در حال پاکسازی هستند و تردد در جریان است.

,
,


وی در پایان از مسافران خواست تا سرعت مجاز را رعایت کنند و خاطرنشان کرد: جاده لغزنده است و از افرادی که در این محور تردد می‌کنند خواستاریم سرعت مجاز را رعایت کنند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه