اخبار داغ

انتقاد صریح رسانه های اصلاح طلب از مدیران کهگیلویه و بویراحمدی پایتخت/دست های پشت پرده که مانع از شکوفایی نخبگان لر می شود

انتقاد صریح رسانه های اصلاح طلب از مدیران کهگیلویه و بویراحمدی پایتخت/دست های پشت پرده که مانع از شکوفایی نخبگان لر می شود
پس از مطرح شدن "سید کامل تقوی نژاد" به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی شهرداری تهران هجمه رسانه های اصلاح طلب بر علیه نخبگان لر و زاگرس نشین فضای مجازی را در برگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیردنا؛ کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی است که با وجود محرومیت های بسیاری که با آن دست و پنجه نرم می کند اما همیشه افرادی از این استان هستند که با پیشرفت خود به درجات بالایی در سطح کشور می رسند که این موفقیت در حوزه هایی مانند سیاست، پزشکی و ورزش در ساله ای اخیر خود را به خوبی نشان داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

 

,

یکی از مناصبی که یک مدیر لرزبان و فرزند این استان را در راس مدیریت خود می دید شهرداری تهران است که با وجود محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد نشان دهنده ظرفیت های بالقوه فراوانی برای حضور در مناصب مهم مدیریتی کشور است.

,

 

,

 

,

 

,

پس از مطرح شدن "سید کامل تقوی نژاد" به عنوان یکی از  گزینه های پیشنهادی شهرداری تهران هجمه رسانه های اصلاح طلب علیه نخبگان لر و زاگرس نشین فضای مجازی را در برگرفته است.

,

 

,

, ,

 

,

در روزگاری که شایسته سالاری جای خود را به رانت و رابطه داده است و لر نشینان خطه زاگرس با وجود جانفشانی ها و رشادت های خود در جنگ تحمیلی و برهه های حساس انقلاب ،در سیاست گذاری های کلان کشور و پست های مدیریتی جایگاه خاصی ندارند، یکی از معدود مسئولان لر زبان و زاگرس نشین خطه کهگیلویه وبویراحمد به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تهران منصوب شد.

,

 

,

 

,

علی افشانی که عملکرد قابل قبول او در استانداری فارس و پست های دیگر گویای مدیریت قوی وی بود مورد هجمه فراوان رسانه های اصلاح طلب قرار گرفته و از همان ابتدای کار برچسب قوم گرایی در شهرداری تهران را بر او زدند که این موضوع بی شک موجب تفرقه افکنی در میان اقوام ایران شده است.

,

 

,

 

,

اکنون که قانون بازنشستگی شامل افشانی و بسیاری از مدیران شده است، گزینه های مختلفی در بین لیست پیشنهادی شهرداری تهران دیده می شد، که"سید کامل تقوی نژاد" یکی از آن ها بود.

,

 

,

 

,

این موضوع به مذاق برخی از رسانه های اصلاح طلب که به دنبال تفرقه بوده خوش نیامده است و دائما بر طبل تفرقه می کوبند و این موضوع را به قوم گرایی ربط داده فارغ از آنکه کهگیلویه وبویراحمد خطه نخبه پرور است و تنها به دلیل محرومیت و عدم شایسته سالاری و برخی ناملایمات سیاسی، این نخبگان در انزوا به سر می برند.

,

 

,

 

,

لیست پیشنهادی تصدی شهرداری تهران که شورای شهر ارائه داده، فارغ از هرگونه جبهه گیری جغرافیایی و در کمال شایسته سالاری بوده، اما باز هم مشاهده می کنیم که رسانه های اصلاح طلب چشم خود بر شایسته سالاری بسته اند و تنها به دنبال این موضوع بوده اند که افشانی لر بود و یکی از گزینه های پیشنهادی این منصب نیز لر است پس باید این موضوع را به قوم گرایی ربط داده، فارغ از اینکه سیدکامل تقوی نژاد سوابق درخشان مدیریتی درسازمان امور مالیاتی داشته و دارد.

,

 

,

 

,

این رسانه ها که در فضای مجازی خود را اصلاح طلب نامیده اند بیشتر به تفرقه طلب شبیه هستند، چرا که از کامنت ها و اظهار نظر کاربران مبنی بر نگاه تفرقه افکنانه این رسانه ها ماهیت آنان مشخص است به گونه ای که مورد هجمه قرار دادن نخبگان لر و زاگرس نشین برداشتی غیر از این برای کاربران فضای مجازی ندارد.

,

 

,

 

,

این پایگاه خبری اخیرا به نگاه بغض آلود برخی از رسانه های اصلاح طلب به مدیران لر زبان پایتخت بخصوص علی افشانی اشاره کرده است که متن کامل آن  اینجا آمده است.

, این پایگاه خبری اخیرا به نگاه بغض آلود برخی از رسانه های اصلاح طلب به مدیران لر زبان پایتخت بخصوص علی افشانی اشاره کرده است که متن کامل آن,  , اینجا, اینجا, , آمده است.,

 

,

 

,

یکی از این افراد که به نظر می آید نسبت به پیشرفت لرزبانان کهگیلویه و بویراحمد در تهران مخالف است و اخیرا با انتشار پیامی در فضای مجازی نظر خود را به وضوح اعلام می کند، یاشار سلطانی است که وب سایت خبری اسکان نیوز در اختیار اوست.

,

 

,
, ,

او نوشته است " با انتصابات افشانی شهرداری تهران جولانگاه دهدشت و ممسنی های همسو شده است"؛ و قبل از آن اعلام می کند که نسبت به این مساله هشدار داده بودم.

,

 

,

اما باید از او پرسید چه چیزی را هشدار داده بود؟ انتصاب فرزندان کهگیلویه و بویراحمد و لرزبانان در این مناصب مهم مدیریتی یا انتصاب خود شهردار بیشتر مورد توجه بوده است؟

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه