اخبار داغ

فرماندار محمودآباد اعلام کرد؛

اخذ ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات توسعه روستایی در محمودآباد

اخذ ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات توسعه روستایی در محمودآباد
فرماندار محمودآباد از اخذ ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات توسعه روستایی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، یحیی یوسف پور در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه اکثر حکومت ها و انقلاب ها با دو چالش داخلی و خارجی برای بقاء روبرو هستند اظهار کرد: ۲۱ تمدن بزرگ دنیا براساس اختلافات و شکاف های داخلی ازبین رفتند و توجه به چالش ها و رفع مشکلات داخلی هر حکومتی را از تهاجم خارجی مصون می دارد.

فرماندار محمودآباد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه جدی به سه اصل استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی گفت: برای تحقق این انقلاب خیلی هزینه شده و خون های زیادی ریخته شده و امروز بر همه آحاد جامعه واجب است از این چارچوب و اصول خارج نشوند.

وی مهمترین مولفه قدرت ایران اسلامی را همراهی مردم دانست و گفت: در طول تاریخ پر فراز ونشیب انقلاب اسلامی مردم ایران در تمامی صحنه ها و رویدادهای مهم انقلابی حضور داشته و همراهی کردند و حتی از کوتاهی مسئولان نیز چشم پوشی کرده اند.

یوسف پور در ادامه سخنان خود در این جلسه با اشاره رجز خوانی و رفتار خارج از عرف و اصول جهانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: تنها باید با وحدت و همدلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است از تهدیدها و تحریم های بین‌المللی برون رفت.

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب گفت: در طول ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی اقدامات و دستاوردهای خوبی صورت گرفته که باید به سمع و نظر مردم رساند شود تا رسانه های معاند تنها به نمایش کاستی ها و کمبودها نپردازند و ناامیدی را در جامعه تزریق ننمایند.

در پایان این جلسه احکام مسئولان کارگروه های ۱۸ گانه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان محمودآباد ابلاغ و مسئولان کارگروه ها به تشریح گزارش اقدامات و برنامه های در دستور کار خود پرداختند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه