اخبار داغ

معمای تردد غول های آهنین؛

نقض حقوق شهروندی در سایه تردد کامیون ها در مناطق مسکونی/ محلات بندرعباس پارکینگ خودروهای سنگین شدند!

نقض حقوق شهروندی در سایه تردد کامیون ها در مناطق مسکونی/ محلات بندرعباس پارکینگ خودروهای سنگین شدند!
تردد و پارک کامیون ها و ماشین آلات سنگین در محله های مسکونی شهر بندرعباس موجی از نارضایتی شهروندان را ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ آلودگی صوتی، افزایش ترافیک، بروز تصادفات فراوان، تخریب تاسیسات و زیرساخت های معابر شهری، از بین بردن مبلمان شهری تنها گوشه ای از مشکلات تردد و پارک وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر است که اغلب اوقات به خسارت های جانی و مالی برای شهروندان منجر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

استان هرمزگان به ویژه شهر بندرعباس به علت وجود سازمان هایی نظیر بنادر مهم و بالاخص بندرشهید رجایی که نقش عمده ای در ترانزیت و صادرات و واردات کشور را برعهده دارد، سبب شده تا کامیون های بسیاری به این شهر وارد و پس از توقف های کوتاه و یا طولانی از آن خارج شوند.

,

تردد بیش از حد مجاز کامیون ها در سطح شهر به عنوان مهمترین معضل اجتماعی برخی ازمحلات بندرعباس چهره خود را هر روز بیش از پیش نمایان می سازد به گونه ای که هر روز امکان وقوع اتفاقات ناگوار دور از انتظار نیست.

,

از آنجایی که رانندگان کامیون ها پس از رانندگی شبانه روز در جاده ها دچار احساس خواب آلودگی می شوند لذا با ورود آنان به شهر خطرات بسیاری را هم برای رانندگان و هم برای شهروندان به ارمغان می آورد و سلامتی آن ها را به خطر می اندازد که هیچگاه فراموش نخواهند شد.

,

 

,

, , ,

موج فراگیر پارک ماشین آلات سنگین در خیابان های بندرعباس

, موج فراگیر پارک ماشین آلات سنگین در خیابان های بندرعباس, موج فراگیر پارک ماشین آلات سنگین در خیابان های بندرعباس,

فقدان پارکینگ خودروهای سنگین سبب شده تا تردد این غول های آهنین در سطح شهر بندرعباس امنیت و آرامش را از شهروندان بندرعباسی سلب کند و شب ها و ساعات اولیه صبح را با صدای گوش خراش ناشی از کامیون ها سپری کنند.

,

علاوه بر پارک خودرو در شهرک های مسکونی نظیر شهرک نبوت بندرعباس اکنون این اتفاق به معضل بسیارخطرناکی برای سایر محلات تبدیل شده است تا جایی که با گذشت زمان هر روزبر تعداد این کامیون ها اضافه می شود.

,
 تردد و پارک ماشین آلات سنگین و کامیون ها در مناطق مسکونی به ویژه محله دوهزار بندرعباس به دلیل آلودگی صوتی و کاهش دید عابران پیاده هنگام عبور از خیابان موجی از نارضایتی ساکنان این منطقه را به وجود آورده است.
,
, , ,
در حال حاضر تغییر کابری خیابان ها و کوچه های شهر بندرعباس به پارکینگ کامیون ها و تریلرها تا جایی پیش رفته است که رانندگان ترجیح می دهند کامیون ها را در نزدیکی محل سکونت خود پارک کنند.
 
,
در حال حاضر تغییر کابری خیابان ها و کوچه های شهر بندرعباس به پارکینگ کامیون ها و تریلرها تا جایی پیش رفته است که رانندگان ترجیح می دهند کامیون ها را در نزدیکی محل سکونت خود پارک کنند.
,
 
,
 پارک کامیون ها در خیابان های کم عرض و در نزدیکی تقاطع ها خسارات جبران ناپذیری و ناگواری را برای رانندگان سایر وسایل حمل و نقلی که مسیر آنها عبور از تقاطع است را به وجود می آورد.
,

, , ,

 

,

 صدای گوش خراش کامیون ها، آرامش ساکنان را سلب می کند

,  صدای گوش خراش کامیون ها، آرامش ساکنان را سلب می کند,  صدای گوش خراش کامیون ها، آرامش ساکنان را سلب می کند,

یکی از شهروندان بندرعباسی در گفتگو با خبرنگار هرمز؛ با اشاره به نبود امنیت جانی و مالی ناشی از پارک و تردد کامیون ها اظهار کرد: پارک کامیون ها در محلات مسکونی به دلیل کاهش دید افراد پیاده، هنگام عبور از خیابان ها خطر وقوع تصادفات را بیشتر می کند.

, هرمز,

وی افزود: مدتی پیش به علت پارک کامیونی در نزدیکی تقاطی، موتور سوار جوانی پس از برخورد و قرار گرفتن در زیر آن، دچار جراحت های بسیاری شد و بالافاصله به بیمارستان منتقل شد.

,

این شهروند بندرعباسی با اشاره به آلودگی صوتی ناشی از تردد کامیون ها گفت: غرش و صدای گوش خراش کامیون ها آسایش و آرامش را از ساکنان این محله سلب کرده است.

,

طبق قوانین و مقررات محدوده های شهر برای ورود کامیون ها ممنوع می باشد لذا پلیس راه و نیز راهنمایی و رانندگی با همکاری سازمان هایی نظر اداره راه و شهرسازی و شهرداری باید از پارک و ورود کامیون ها به محدوده مناطق مسکونی جلوگیری کنند.

,

 

,
 
,
 انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه