اخبار داغ

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

سرعت در عملیات ساخت دو پایانه مرزی آذربایجان غربی

سرعت در عملیات ساخت دو پایانه مرزی آذربایجان غربی
معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: احداث سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی سرو با اعتباری در حدود ۱۳۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آیدین رحمانی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، از پیشرفت ۶۲ درصدی ساخت سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی سرو خبر داد و اظهار داشت: احداث سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی سرو با اعتباری در حدود ۱۳۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: سالن مسافری در دو طبقه به مساحت زیربنای ۴۱۶۰ متر مربع ساخته می شود و محوطه سازی پایانه مرزی نیز همراه با تاسیسات مربوطه در زمینی به مساحت ۷۱۰۰ متر مربع اجرا خواهد شد.

,

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان این که تکمیل زیرساخت ها و کیفی سازی خدمات در پایانه های مرزی یکی از سیاست های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به شمار می رود، ابراز کرد: امیدواریم با تکمیل زیرساخت های موجود در این مرز این مسیر به شاهراه مستقیم جهت دسترسی سریع ناوگان های ترانزیتی و حمل و نقل بین المللی تبدیل شود.

,

رحمانی تصریح کرد: پایانه های مرزی در آذربایجان غربی نقش مهم و انکار ناپذیری در اقتصاد استان و منطقه دارد و امید است با اقدامات عمرانی در حال اجرا در این مبادی ورودی و خروجی شاهد رونق بیش از پیش این مبادی و توسعه کیفی و کمی خدمات باشیم.​

,

وی به ساخت پایانه مرزی تمرچین اشاره کرد و گفت: برای تکمیل عملیات عمرانی و کارهای باقیمانده پایانه مرزی تمرچین ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که برای طرح هایی از جمله محوطه سازی زون ۴، ساخت کریدور مسافری و دیوار نهایی ترانزیت مسافری هزینه می شود.

,

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مدت قرارداد عملیات های عمرانی در پایانه مرزی تمرچین را ۱۸ ماه عنوان و بیان کرد: در حال حاضر این پروژه به لحاظ فیزیکی ۳۰ درصد و به لحاظ ریالی ۲۸ درصد پیشرفت دارد.

,

رحمانی گفت: پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و یکی از پنج پایانه مرزی استان بوده که ۱۲ کیلومتر با شهرستان پیرانشهر فاصله دارد و یکی از مرز‌های فعال در حوزه ترازیت کالا در غرب کشور به شمار می ‌رود و به عنوان شاه کلید توسعه استان و جنوب استان مطرح است.​

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه