اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب:

فعالیت ۶۴ پزشک متخصص در شهرستان میاندوآب/رشته جراحی مغز و اعصاب در میاندوآب دایر شد

فعالیت ۶۴ پزشک متخصص در شهرستان میاندوآب/رشته جراحی مغز و اعصاب در میاندوآب دایر شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: پیش از این در میاندوآب رشته جراحی مغز و اعصاب، وجود نداشت که این رشته نیز دایر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه ۶۴ پزشک متخصص در شهرستان میاندوآب وجود دارد، اظهار کرد: این پزشکان در رشته های تخصصی به مردم خدمات پزشکی ارائه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از دایر شدن رشته جراحی مغز و اعصاب نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش از این در میاندوآب رشته جراحی مغز و اعصاب، وجود نداشت که این رشته نیز دایر شده است.

,

وی افزود: اقدامات اولیه برای دایر شدن رشته جراحی قلب و عروق نیز انجام گرفته و امیدواریم به زودی شاهد دایر شدن این رشته نیز باشیم.

,

حیدری با بیان اینکه میاندوآب قطب درمان در منطقه است، تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب علاوه بر پاسخگویی به بیماران و مراجعه کنندگان از شهرستان میاندوآب، پاسخگو و پذیرایی بیماران از سایر شهرهای اطراف نیز است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، حجم جمعیت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان میاندوآب بیشتر از تعداد جمعیت شهرستان است و این امر توجه ویژه ای را به شهرستان می طلبد و خوشبختانه نیز در این راستا قدم های خوبی برداشته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه