اخبار داغ

همزمان با 29 آبان ماه؛

مجهزترین مرکز دیالیز خیرساز شمالغرب در زنجان افتتاح می شود/هزینه کرد 4 میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات

مجهزترین مرکز دیالیز خیرساز شمالغرب در زنجان افتتاح می شود/هزینه کرد 4 میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات
مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: همزمان با 29 آبان ماه؛مجهزترین مرکز دیالیز خیرساز شمالغرب کشور در زنجان افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا طهماسبی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت های انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان،اظهار داشت: این انجمن از سال 60 فعالیت خود را با پنج بیمار دیالیزی آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بیماران دیالیزی استان در آن زمان به استان قزوین رفت و آمد می کردند، افزود: به دلیل سختی های موجود، در سال 63 اولین دیالیز در مرکز شهید بهشتی زنجان با کمترین امکانات راه اندازی شد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: برای حمایت از بیماران کلیوی خیریه حمایت از بیماران تشکیل و در سال 70 با اخذ مجوز رسمی از انجمن مرکزی حمایت از بیماران کلیوی فعالیت های این انجمن در زنجان آغاز شد.  

,

این مسئول با اشاره به آغاز فعالیت مرکز دیالیز انجمن کلیوی استان از سال 95،ادامه داد: مجهزترین مرکز دیالیز خیرساز شمالغرب کشور در همایش "لبخند خدا" آبان ماه سال جاری افتتاح می شود.

,

طهماسبی خاطرنشان کرد: این مرکز شامل بخش های اداری، آموزشی و تحقیقاتی است.

,

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان  از احداث 13سوئیت توسط خیرین در طبقه فوقانی ساختمان انجمن کلیوی استان خبرداد و گفت: برنامه تکمیل و تجهیز بخش های تخصصی در طبقه همکف این ساختمان سال آینده انجام می شود.

,

 طهماسبی با اشاره به نامگذاری روز  سه شنبه ( 29 آبان ) با عنوان روز انجمن کلیوی و توسعه خدمات درمانی،یادآور شد: در این روز آیین بهره برداری رسمی از مرکز دیالیز انجمن کلیوی زنجان به عنوان مجهزترین مرکز دیالیز شمالغرب کشور برگزار می شود.

,

وی با بیان اینکه تمام دستگاه های این مرکز  با استانداردهای روز مطابقت داشته  و از کشور آلمان خریداری شده است،گفت: این تجهیزات با هزینه ای بیش از چهار میلیارد تومان خریداری شده است.

,

این مسئول بیان داشت:هر دستگاه دیالیز 65 میلیون تومان خریداری شده که در حال حاضر قیمت آن 250 میلیون تومان است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه