اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ؛

هیچ قدرتی در دنیا توان از پا درآوردن بسیج را ندارد

هیچ قدرتی در دنیا توان از پا درآوردن بسیج را ندارد
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: اگر بسیج قوی و کار آمد شد هیچ قدرتی در دنیا قادر نخواهد بود نسبت به این انقلاب نقشه های شوم بکشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در جلسه برنامه ریزی رسانه ای با اشاره به اینکه سپاه و صدا و سیما در برنامه های متعدد تعامل بسیار خوبی با یکدیگر دارند بیان داشت: در هفته دفاع مقدس، همایش عاشورائیان حضرت محمد(ص) ، هفته بسیج و ... ما با صدا و سیما در بحث پوشش برنامه تعامل بسیار خوبی داشتیم.

مرادی ادامه داد: حضور ۲۰ هزار بسیجی در همایش عاشورائیان یاس و ناامیدی را در دل دشمنان انداخت و لرزه بر پیکر آن ها انداخت.

وی اذعان داشت: کارکردهای بسیج رویکرد بسیار مهم هفته بسیج است و یکی از مولفه های قدرت ما تشکیل بسیج از سال ۵۸ بوده است.

مرادی با بیان اینکه بسیجیان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرین را خلق کردند بیان داشت: هیچ کجای دنیا نداریم که دوران جوانی خود را در دفاع از میهن بگذارند اما بسیجیان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس این کار را کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جنگ نرم قرار گرفته ایم بیان داشت: در جنگ نرم بر خلاف جنگ سخت نباید بگذاریم ویرانی به وجود آید بلکه باید آبادانی نیز داشته باشیم.

مرادی با بیان اینکه ما باید هفته بسیج امسال را متفاوت از همه سال ها برگزار کنیم بیان داشت: روز پنجم آذر ماه به صورت ویژه برنامه ها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه