اخبار داغ

برخورد گزینشی با قانون پذیرفتنی نیست؛

«بازنشسته‌ها» دست راست استاندار کرمانشاه /آقای استاندار، الوعده وفا!

«بازنشسته‌ها» دست راست استاندار کرمانشاه /آقای استاندار، الوعده وفا!
معاون هماهنگی امور عمرانی و دست راست استاندار بازخرید خدمت است، اما با وجود ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها هنوز استعفا نداده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرصاد  اسفندماه سال گذشته بود پس از کش و قوس‌های فراوان و فشارهای احزاب سیاسی برای حذف یکی از نیروهای معتدل اصلاح‌طلب بومی در معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه، مهرداد سالاری به این کرسی تکیه زد و دست راست استاندار کرمانشاه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

درست در بحبوحه بازسازی مناطق زلزله‌زده، موج انتقادات و تخریب نیک‌کردار معاون سابق امور عمرانی استاندار کرمانشاه و فشارها برای برکناری وی شدت گرفت و با تحمیل استعفا به وی، یکی از چهره های سیاسی وابسته به حزب کارگزاران بر این مسند نشست.

,

انتصاب فردی از حلقه نزدیکان احزاب و بنگاههای متمول اقتصادی و سیاسی در آن زمان با انتقادات فراوانی همراه شد و برخی‌ها این انتصاب را  پایان امیدهای ایجاد شده برای پیشرفت اقتصادی و عمرانی کرمانشاه با دوری از سیاست زدگی پس از انتصاب بازوند به استانداری کرمانشاه می‌دانستند.

,

حالا بیش از هشت ماه از انتصاب سالاری به معاونت امور عمرانی استانداری کرمانشاه گذشته و افکار عمومی منتظر ارائه یک کارنامه عملکرد از وی هستند که در این هشت ماهه چکار کرده است.

,

جدای از این بحث‌ها ظاهرا قرائن و شواهد حاکی از آن است که دست راست استاندار کرمانشاه باید بر اساس قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها از این سمت کناره‌گیری کند، اما تاکنون اقدامی انجام نداده است.

,

ا

, ا,

بر اساس مدارک و اسناد موجود مهرداد سالاری سال 82 بازخرید خدمت شده است و در سال گذشته دوباره در پست‌ معاونت امور عمرانی استانداری کرمانشاه مشغول به کار شده است!

,

«ما آماده‌ایم تا پس از ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان آنرا اجرایی و ضمن تقدیر از بازنشستگان با آنها خداحافظی کنیم»؛ آقای استاندار! این وعده صریح شما بود و حالا همگان منتظر اقدام عملی هستند.

,

شما که همواره بر اجرای مر قانون در امور تاکید دارید چرا تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اید؟

,

توجه داشته باشید که افکار عمومی برخورد گزینشی در اجرای این قانون را برنمی‌تابد و از شما به عنوان نماینده دولت انتظار و صد البته مطالبه جدی دارد که در این خصوص مماشاتی در کار نباشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه