اخبار داغ

فرماندار زنجان:

هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم در زنجان وجود ندارد/ برخورد با متخلفین و محکترین را با قدرت ادامه می‌دهیم/ انجام هماهنگی‌های لازم برای توزیع لاستیک‌های سهمیه‌ای

هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم در زنجان وجود ندارد/ برخورد با متخلفین و محکترین را با قدرت ادامه می‌دهیم/ انجام هماهنگی‌های لازم برای توزیع لاستیک‌های سهمیه‌ای
فرماندار زنجان با اشاره به لزوم تنظیم بازار گفت: هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم در زنجان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تلاشهای انجام شده برای تنظیم بازار در زنجان اظهار کرد: ماموریت‌های لازم که به دستگاه‌های متولی برای تنظیم بازار داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای توزیع گوشت سفید و اقلامی که مشمول نظارت‌های خاص می‌شود، ابراز کرد: بخشی از اتفاقات بازار مربوط به مسائل کلان ملی و اتفاقاتی است که روی می‌دهد و ما نیز قبول داریم که شرایط کنونی اقتصادی سخت است.

,

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه از دستگاه‌های متولی خواستیم تا به وظایف استانی خود به خوبی عمل کنند، خاطرنشان کرد: در خصوص کم کاری‌ها به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

,

وی با اشاره به اینکه رصدهای لازم در این زمینه انجام می‌شود، گفت: ما افزایش قیمت‌هایی که خارج از واقعیت‌های اقتصادی بوده را بررسی کرده و تاکید داشتیم که برخودرهای قاطع باید در این زمینه صورت گیرد.

,

عسگری با بیان اینکه در بحث احتکار و عدم توزیع اقلام برخوردهایی انجام شده است، افزود: لحاظ کردن سود بیش از حد متعارف نیز از موضوعاتی بود که ما نسبت به آن حساسیت داشتیم.

,

وی با تاکید بر اینکه با هرگونه عدم عرضه برخورد جدی صورت خواهد گرفت، بیان کرد: وقتی اقلام مورد نیاز مردم وارد استان می‌شود و تقاضا نیز وجود دارد به هیچ  وجه قابل قبول نیست که افزایش قیمت یا احتکار را شاهد باشیم.

,

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه در حوزه لاستیک خودروهای سنگین سازمان صمت و اداره کل راهداری اقداماتی را انجام  داده‌اند، اظهار کرد: سهمیه‌ای که قرار است به زنجان اختصاص یابد، ممکن است همه نیازها را تامین نکند اما تاکید داشتیم که توزیع لاستیک با نظارت دقیق‌تری انجام شود.

,

وی عنوان کرد: در خصوص خودروهای سبک نیز سازمان بازرسی صنعت، ممعدن و تجارت پیگیری‌ها لازم را انجام دادند تا هم عرضه صورت گیرد و هم کنترلهای لازم انجام شود.

,

عسگری با بیان اینکه رفته رفته در مسیری قرار می‌گیریم که به تعادل بازار می‌انجامد، گفت: در اقلامی مانند گوشت قرمز، تخم مرغ، روغن نباتی و سایر اقلام که نیاز به ورود بود، اقدامات لازم انجام شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه در تامین کالاهای اساسی مردم هیچ مشکلی در زنجان وجود ندارد، ادامه داد: در توزیع مرغ منجمد، گوشت منجمد و سایر اقلام اساسی مردم اقدامات خوبی انجام شده است.

,

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برخی فروشگاه‌ها مشخص شده و به مردم اطلاع رسانی کرده‌ایم، عنوان کرد: در این فروشگاه‌ها توزیع ارزاق عمومی مردم را شاهد هستیم.

,

وی تصریح کرد: مردم هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین ارزاق عمومی خود نداشته باشند چرا که تهمیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه