اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

8 میلیون جوان انقلابی مومن با انگیزه در کشور هست/باید این ظرفیت را تبدیل به یک شبکه عظیم در کشور کنیم

8 میلیون جوان انقلابی مومن با انگیزه در کشور هست/باید این ظرفیت را تبدیل به یک شبکه عظیم در کشور کنیم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه 8 میلیون جوان انقلابی مومن با انگیزه در کشور هست، گفت: فقط باید این ظرفیت را تبدیل به یک شبکه عظیم در کشور کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در مسجد حضرت رقیه (س) کوی ولیعصر (عج) و اهالی و هیأت امنای این مسجد، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این منطقه و ارائه گزارش خوب اقدامات انجام شده، اظهار کرد: این محله کانون جوشان فعالیت جوانان بدون چشم‌داشت است که از هیچ، همه چیز ساخته‌اند؛ آنهایی که می‌گویند نیازمند حرکات جهادی هستیم بیایند اینجا را ببیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه مشکلاتی در نظام مدیریتی وجود دارد، گفت: چشم آنها به سمت کسانی است که احساس درد می‌کنند.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: این محلات از آن خود مردم است و اگر مشکلی پیش بیاید، دود آن به چشم خود مردم می‌رود.

,

وی با بیان اینکه در نقاط مختلف کشور مواردی همچون کوی ولیعصر (عج) وجود دارد که اقدامات موثری در آنها صورت گرفته است، افزود: در بندرعباس ۲۳ قرارگاه وجود دارد که کل شهر را تقسیم‌بندی کرده و از توان جوانان با انگیزه مومن انقلابی استفاده کرده‌اند.

,

 

,

 

,

سردار غیب‌پرور با اشاره به بیان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان مومن انقلابی، تصریح کرد: 8 میلیون جوان انقلابی مومن با انگیزه در کشور هست فقط  باید آنها را تبدیل به یک شبکه عظیم در کشور کنیم.

,

وی با تأکید بر اینکه اگر بچه حزب‌اللهی‌ها، بچه‌های جهادی و انقلابی در سراسر کشور یکدیگر را پیدا کنند کارهای موثری در کشور شاهد خواهیم بود، افزود: پیشنهاد ایجاد یک مجموعه فرهنگی در هر ناحیه شدنی است.

,

اگر ساختارشکنی کرده و کارها را به بسیجیان واگذار کنیم اتفاقات خوبی در کشور می‌افتد

, اگر ساختارشکنی کرده و کارها را به بسیجیان واگذار کنیم اتفاقات خوبی در کشور می‌افتد,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مشکل ما در سپاه این است برخی از ما دچار سیستم‌های سلب ستادی شده‌ایم؛ اگر ساختارشکنی کرده و کارها را به بسیجیان واگذار کنیم نمونه آن همچون اقدامات موثر انجام شده در کوی ولیعصر (عج) می‌شود.

,

وی با بیان اینکه باید انجام کارها به جوانان انقلابی واگذار و ما نقش حمایتی داشته باشیم و آنها را تقویت کنیم، ادامه داد: اینکه از سرعت آنها بکاهیم درست نیست باید اجازه دهیم سرعت بگیرند که در این صورت اتفاقات خوبی در کشور می‌افتد.

,

 

,

سردار غیب‌پرور با اشاره به موسسات خدمت‌رسان در این منطقه، خاطرنشان کرد: وجود چهار موسسه خدمات‌رسان در یک منطقه بسیار خوب است؛ بسیج یعنی پیشتاز در چنین حرکاتی است.

,

وی در پایان سخنانش گفت: سالانه 10 هزار نفر از بسیجیان استان همدان امکان استفاده از اردوگاه شهید قهاری را دارند.

,

 

,

مدیر محله شهرک ولیعصر (ع) نیز در این مراسم یادآور شد: مجموعه فعلی با ۲۷ هزار جمعیت در مساحت ۱۵۶ هکتاری، ۲۰ درصد حاشیه شهر را شامل می‌شود.

,

عبادالله روحی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این محله، اظهار کرد: ارتباط خانواده با متربیان، فعالیت های فرهنگی ورزشی، چاپ ۸ جلد کتاب  توسط گروه ابراهیم هادی، یک‌هزار اجرا توسط گروه مهدیاس و ایجاد گروه سرود نورالمهدی با ۹۰۰ اجرا از جمله اقدامات در این منطقه بوده است.

,

 

,

وی تأسیس و راه‌اندازی قرارگاه نصر با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود با حضور در جمع مردم با اجرای۶۰ برنامه و یک‌هزار مخاطب را از دیگر اقدامات در این منطقه برشمرد و گفت: فعالیت‌های خدمت‌رسانی به مردم و تأسیس ۴ موسسه خیریه از دیگر اقدامت در منطقه کوی ولیعصر (عج) بوده است.

,

 

,

روحی به نبود پارک، کانون فرهنگی و شالن ورزشی در این منطقه برای استفاده جوانان اشاره کرد و یادآور شد: در بسیج باید به حوزه هنر و افراد مشهور و رسانه ای بپردازیم چراکه در مقاطع حساس همیشه از سلبریتی‌ها آسیب دیده‌ایم و این موضوع باید حل شود.

,

وی در پایان بیان کرد: در هر ناحیه یک آکادمی فرهنگی با تربیت افراد هنرمند در عرصه‌های مختلف ایجاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه