اخبار داغ

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

تلاش دشمن ایجاد تردید با عملیات روانی در جامعه است/ ضرورت ترویج روحیه جهادی و انقلابی

تلاش دشمن ایجاد تردید با عملیات روانی در جامعه است/ ضرورت ترویج روحیه جهادی و انقلابی
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن تلاش می کند تا با عملیات روانی مردم را نسبت به نظام اسلامی دچار تردید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، با اشاره به آغاز اعزام دانش آموزان پسر زنجانی به اردوهای راهیان نور غرب کشور، اظهار داشت: این اردوها زمینه آشنایی نوجوانان و جوانان را با فرهنگ دوران دفاع مقدس بیشتر فراهم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی برضرورت ساری و جاری شدن روحیه جهادی دوران دفاع مقدس در جامعه امروزی تاکید کرد و گفت: امروز نظام اسلامی بر خلاف دوران دفاع مقدس جنگ بیرونی و داخلی ندارد و بیشتر می تواند تاثیرگذار باشد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: به برکت دوران دفاع مقدس و دلاور مردی های رزمندگان اسلام امروز نظام اسلامی از امن ترین کشورهای جهان محسوب می شود،امروز دوران سخت جنگ تمام شده است.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: گاهی باید با فرهنگ دفاع مقدس که با کمترین امکانات مشکلات را حل کردیم بیشتر جوانان را آشنا کنیم.

,

طهماسبی برضرورت ترویج روحیه جهادی و انقلابی به ویژه از سوی خواص جامعه تاکید کرد و گفت: باید از ترویج و نفوذ روحیه اشرافی گری و راحت طلبی در جامعه جلوگیری کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند تا با عملیات روانی مردم را نسبت به نظام اسلامی دچار تردید کند در حالی که مردم ایران هوشمندانه در این زمینه اقدام می کنند و با روحیه دفاع مقدس بر مشکلات فائق می آیند.

,

این مسئول برضرورت بها دادن به مساجد همانند دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: مساجد همچنان باید سنگر دفاع از نظام اسلامی باقی بماند.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان آشنایی جوانان با سواد رسانه ای را برای حضور در فضای مجازی ضروری دانست و گفت: نباید به هر مسئله ای که در فضای مجازی مطرح می شود،بها داد.

,

طهماسبی با بیان اینکه جوان امروزی دارای روحیات خاص است، افزود: جذب حداکثری جوانان در برنامه ها باید مورد توجه مسئولان باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه