اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار قم:

برخی مدیران قم جسارت لازم برای طرح مباحث و مشکلات را ندارند

برخی مدیران قم جسارت لازم برای طرح مباحث و مشکلات را ندارند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم از نبود جسارت لازم در بین برخی مدیران استان به منظور طرح مباحث و مشکلات قم انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، محسن بهشتی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه محافظه کاری به یک روال عادی برای مدیران تبدیل شده و لذا کمتر مدیران در سطح استان جسارت لازم برای طرح مباحث و بیان مشکلات و پیگیری آن ها را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی همچنین با اشاره به این که مدیران غیربومی در مسیر توسعه استان چندان موفق نبوده اند، گفت: مدیران بومی به نسبت مدیران دیگری که برای تجربه اندوزی وارد قم شدند، کمک بهتری به توسعه استان کرده و نسبتاً عملکرد موفق تری هم داشته اند.

,

معاون استاندار در ادامه با اشاره به این که تاکنون 220 میلیارد تومان برای پروژه منوریل قم هزینه شده است ، افزود:واقعیت آن است که باید آثار بلندمدت پروژه‌ها مورد ارزیابی دقیق صورت گیرد و حال آن که متاسفانه این کار صورت نمی‌گیرد و به همین خاطر مثل قضیه منوریل شاهد اثرات سوء چنین سیاستی در سطح استان هستیم.

,

وی بیان داشت: در حال حاضر نیز هر چند که تکمیل پروژه منوریل هیچ توجیه اقتصادی و ترافیکی ندارد، اما تخریب آن نیز از نگاه دستگاه‌های نظارتی به منزله از بین بردن اموال دولتی می باشد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه