اخبار داغ

بررسی روزنامه های سراسری؛

ساندروهای مخفی در انبار به امید گرانی!

ساندروهای مخفی در انبار به امید گرانی!
با نزدیک شدن به ایام زلزله کرمانشاه، بررسی این اتفاق به عنوان یک سوژه اجتماعی و سیاسی مورد بررسی روزنامه‌های روز سه شنبه 22 آبان ماه 1397 شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز ،با نزدیک شدن به ایام زلزله کرمانشاه، بررسی این اتفاق به عنوان یک سوژه اجتماعی و سیاسی مورد بررسی روزنامه‌های روز سه شنبه 22 آبان ماه 1397 شد. روزنامه سازندگی به سردبیری محمد قوچانی که نزدیک به ده روزنامه را به تعطیلی و توقیف کشانده است، به پیامدهای برگزاری تئاتر بینوایان پرداخته و تیتر زده است: «بینوایان به روایت توانگران». البته در بخش دیگری از صفحه اول خود به شهردار شدن آخوندی نیز اشاره کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز ,

روزنامه جوان اما با واکنش به طرح سایپا برای جایگزینی دو دستگاه پراید به جای تحویل ساندرو به مشتریان خود نوشت: «ساندروهای مخفی در انبار به امید گرانی». همچنین به سفارش سعودی‌ها برای ترور حاج قاسم سلیمانی نیز پرداخته است.

,

روزنامه شرق که قبل‌تر به عنوان روابط عمومی دولت ایفای نقش می‌کرد اما این بار تیتر خود را از قول صفایی فراهانی یکی از اصلاح طلبان زده است: «روحانی میراث‌دار یک دولت ویرانگر». این جمله حرفی است که سال‌ها دلواپسان بیان می‌کردند و رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق معتقد بود که بایستی فعالیت‌های دولت را بزک کنند.

,

روزنامه کیهان به شهردار شدن آخوندی واکنش نشان داد و نوشت: «تعارف کلید پایتخت به مردی که افتخارش نساختن است.» همچنین ظریف به جای پاسخگویی به منتقدان FATF آنها را به پولشویی متهم کرد.

,

اما آفتاب یزد با پرداختن به زلزله کرمانشاه دوباره به تخریب مسکن مهر پرداخت. همچنین ایده دولت مورد دفاع خود درباره کارتی شدن برق واکنش نشان داد و نوشت: «مصرف برق کارتی می‌شود.»

,

روزنامه وطن امروز نیز تیتر خود را به موضوع شهردار شدن آخوندی اختصاص داد و نوشت: «مخالفت دولت با شهردار شدن آخوندی». همچنین در قسمت دیگر نیز به تلاش بن سلمان برای ترور حاج قاسم سلیمانی تیتر زد: تلاش صدامک برای ترور حاج قاسم

,

دولت امروز در بدنه خود با مدیرانی مواجه است که نه تنها کار نمی‌کنند بلکه مانع پیشرفت دولت در عرصه‌های دیگر نیز هستند. به عنوان مثال آخوندی، نجفی، زنگنه و ...از آن دست وزیرانی بوده یا هستند که متاسفانه نشان از زنگار گرفته شدن بدنه حزب منحله مشارکت، کارگزاران و اصلاحات هست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه