اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

اعلام بار، ساز و کار مجازی به خود می‌گیرد

اعلام بار، ساز و کار مجازی به خود می‌گیرد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از تلاش برای ایجاد ساز و کار اعلام بار بصورت مجازی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری امروز در حاشیه نشست با اعضای انجمن‌های رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالای سفیددشت در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: این سازمان در تلاش است تا بزودی ساز و کار اعلام بار را به‌صورت مجازی فراهم سازد که این امر نقطه عطف در حوزه ناوگان باری کشور خواهد بود.

وی فعالان عرصه حمل و نقل کالا را بازوان قدرتمند توسعه اقتصادی استان برشمرد و افزود: تمام تلاش حوزه‌های مختلف این اداره کل، ارتقای جایگاه و اجرای حقوق تلاش‌گران این بخش به‌ویژه رانندگان است.

جمشیدی اظهار کرد: یکی دیگر از نیازهای اساسی قشر زحمتکش رانندگان تامین لاستیک است که با پیگیری‌های جدی و لازم از طریق مبادی ذی‌ربط بزودی توزیع آن شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باتوجه به سهم بالای حمل‌ و نقل جاده‌ای در اقتصاد استان که گردش اصلی آن بر عهده رانندگان تلاش‌گر است، سیاست و رویکرد اصلی این اداره کل جهت پیشبرد برنامه‌ها، تعامل و هم‌اندیشی با نمایندگان این گروه از جامعه درقالب تشکل‌های صنفی حمل و نقل در استان است و این مجموعه خود را موظف به پیگیری موضوعات مربوط به گردش چرخه حمل و نقل جاده‌ای و منافع دست‌اندرکاران این بخش و به طور ویژه معیشت آنان که منجر به ارتقای آرامش و آسایش خاطر این افراد و خانواده‌های آنان و افزایش ضریب بهره‌وری فعالیت‌ها استان می‌شود، می‌داند.

شایان ذکر است در این نشست نمایندگان انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالای سفیددشت مشکلات و موضوعات مد نظر خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه