اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

همایش علمای شیعه و سنی در خلخال برگزار می شود

همایش علمای شیعه و سنی در خلخال برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:این همایش با عنوان انقلاب اسلامی، وحدت اسلامی،افتخار به گذشته و امید به آینده در محل سالن اجتماعات فرمانداری خلخال برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه هماهنگی همایش علمای شیعه و سنی که صبح امروز در در دفتر امام جمعه برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این همایش را ایجاد تعامل، ارتباط و گسترش فضای گفت‌و‌گو بین علما و روحانیون شیعه و اهل سنت، احیای ارزش‌ها و اعتقادات مشترک بین پیروان مذاهب مختلف، توسعه و تقویت تفکر تقریب همچنین هم‌گرایی بین مذاهب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: این همایش با عنوان انقلاب اسلامی، وحدت اسلامی،افتخار به گذشته و امید به آینده در محل سالن اجتماعات فرمانداری خلخال برگزار می‌شود.

,

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: توسعه تعامل و ارتباط بین علمای شیعه و سنی هدف اصلی برنامه های هفته وحدت است.

,

 حجت الاسلام شیخ کریم اسدی نیز گفت: دشمن بعد از اینکه مایوس شد که با جنگ سرد و مقابله بیرونی بتواند به کشور و مملکت ایران اسلامی آسیب برساند، به دنبال استفاده از جنگ نرم و ابزارهای مربوط به آن به‌ویژه تفرقه افکنی و اختلاف بین مردم و نظام پرداخت.

,

وی اظهار داشت: در اوضاع و احوال سیاسی حاکم بر دنیای کنونی که استکبار جهانی در جهت تک قطبی کردن آن بوده و هراز چندگاهی با تراشیدن فرقه ای جدید و سرازیر کردن پول و اسلحه به این گروه ها در صدد اسلام هراسی، تضعیف مسلمانان و رسیدن به مقاصد شومشان هستند، برگزاری چنین همایش هایی می تواند در بیداری افکار عمومی و شکست توطئه های شیطانی دشمنان بسیار کارساز باشد.

,

امام جمعه خلخال گفت: دشمن از اتحاد و همدلی ما مسلمانان واهمه دارد، بنابراین در چنین اوضاعی داشتن انسجام به دور از هرگونه تفرقه امری لازم بلکه ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه