اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ظریف آب به آسیاب دشمن ریخته است/ باید او را مورد بازخواست قرارداد

ظریف آب به آسیاب دشمن ریخته است/ باید او را مورد بازخواست قرارداد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: صحبت های ظریف مبنی بر پولشویی در کشور، ریختن آب در آسیاب دشمن بود که باید مورد بازخواست قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود معلمی پیرامون صحبت های محمدجواد ظریف در ارتباط  با پولشویی در کشور در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: همانطور که در رسانه ها دیدید این موضوع مورد نقد اکثر شخصیت ها قرار گرفت چرا که این صحبت ها گرا دادن به دشمن بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
وی ادامه داد: درحالی که آقای ظریف نام کسی را هم در صحبت های خود نیاورده است اشاراتی که در صحبت های خود دارد برخی نهادهای  مقدس را مورد هجمه قرار می دهد.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی کشور یادآور شد: این نوع صحبت  را وزیر امور خارجه پیش از این هم داشته، اگر مشخص می کرد کدام نهاد مقصراست اوضاع متفاوت بود اما در حال حاضر همه نهادها را مورد خطاب قرار می دهد.
,
 
,
وی تاکید کرد: دولت نبایدبه این سادگی از این موضوع بگذرد بلکه باید برخورد قاطع انجام دهد چون صحبت های وزیرامورخارجه جاده صاف کن CFT بود و بهانه به دست آمریکا و اروپا می دهد.
,
 
,
معلمی عنوان کرد: من اگر بخواهم دست از احتیاط بردارم می گویم این موضوع اثبات می کند که ظریف عامل دشمن است چون اگرعامل دشمن نباشد صحبتی نمی کند که آب به آسیاب آنها بریزد چراکه اگر CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شد دشمنان به صحبت های آقای ظریف استناد می کنند و می گویند که شما مشکل پول شویی دارید و باید CFT را تصویب کنید تا مشکل شما را حل کنیم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: باید از آقای ظریف که خود را دیپلمات کارکشته می داند پرسید با چه دیدگاهی این صحبت ها را انجام داده است و به نهادهای نظام اتهام وارد می کند؟
,
 
,
گفتنی است پیش از این ظریف در صحبت های خود اذعان کرده بود صد هزار پولشویی در ایران انجام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه