اخبار داغ

یکی از افراد کتابخوان بیرجندی:

از هر فرصتی برای مطالعه استفاده می‌کنم/ لزوم بروزرسانی کتاب در کتابخانه‌ها

از هر فرصتی برای مطالعه استفاده می‌کنم/ لزوم بروزرسانی کتاب در کتابخانه‌ها
یکی از کتاب‌خوان ترین افراد بیرجندی به روزانه حداقل یک ساعت مطالعه اشاره کرد و گفت: هر موقع که فرصتی برایم فراهم شود مشتاق به کتاب خواندن هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از معیارهای توسعه فرهنگی، عادت به مطالعه در بین افراد جامعه است اما نهادینه‌نشدن فرهنگ کتابخوانی، تبلیغات کم و غلط، مشکلات مالی و گرانی کتاب، سرگرمی‌های دیگر، فرهنگ خانوادگی و در بعضی موارد تحصیلات پایین والدین از موانع توسعه فرهنگ مطالعه در بین اقشار جامعه به خصوص در قشر جوان به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

با این وجود در جامعه هنوز افرادی هستند که مطالعه کتاب در آن‌ها به شکل یک عادت درآمده و روزانه به مطالعه می‌پردازند و فهیمه ملک‌آبادی یکی از این افرادی است که توانسته است ارتباط خود با کتاب را حفظ کند.

,

 

,

فهیمه ملک‌آبادی فوق لیسانس ادبیات یکی از افراد نمونه کتابخانه آیت الله سعیدی در گفت‌و‌ گو با خبرنگارخاورستان، گفت: بیشتر مطالعه من در حوزه تاریخ و ادبیات است اما در کنار آن کتاب‌های علمی و برخی رمان‌ها را نیزمطالعه می‌کنم.

, خاورستان,

 

,

وی افزود: با توجه به رشته‌ای که تحصیل می‌کنم اکثر اوقات کتاب‌ها را از کتابخانه امانت می‌گیرم و اگر کتاب جدیدی را خواسته باشم و در کتابخانه موجود نباشد در نمایشگاه‌های کتاب جستجو می‌کنم.

,

 

,

ملک آبادی به روزانه حداقل یک ساعت مطالعه اشاره کرد و گفت: هر موقع که فرصتی برایم فراهم شود مشتاق به کتاب خواندن هستم.

,

 

,

وی به کتاب‌های موجود در کتابخانه اشاره کرد و یادآورشد: خوشبختانه کتابخانه‌ها هر سال به روز می‌شوند اما با توجه به کمبود بودجه کتابخانه‌ها گاهی اوقات برخی از کتاب‌های جدید را در کتابخانه نمی‌توان یافت.

,

 

,

وی به کتاب‌هایی در حوزه ادبیات و تاریخ فارسی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حوزه تاریخ و ادبیات فارسی کتاب ‌های بسیاری از نویسندگان مختلف داریم و من بیشتر کتاب شرح غزلیات حافظ اثر آقای خرمشاهی و کتاب آثار زنده یاد باستانی پاریزی را می‌پسندم.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه