اخبار داغ

مدیر عامل سازمان آتش نشانی نیشابور خبر داد؛

سقوط یک شهروند به درون چاله آسانسور در نیشابور

سقوط یک شهروند به درون چاله آسانسور در نیشابور
مدیر عامل سازمان سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: بی احتیاطی در هنگام سرویس آسانسور و دقت نکردن یک شهروند موجب سقوط وی از طبقه همکف به داخل چاله آسانسور شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهدی حسینی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور در گفت و گو با صبح توس،گفت: بی احتیاطی در هنگام سرویس آسانسور و دقت نکردن یک شهروند موجب سقوط وی از طبقه همکف به داخل چاله آسانسور شد، این حادثه زمانی رخ داده بود که در یک مجتمع مسکونی واقع در ابتدای جاده کارخانه آسفالت اقدام به تعمیرات در درون چاله آسانسور شده بود و برق آسانسور نیز قطع نشده و درب طبقه همکف نیز جهت ورود کارگران باز گذاشته شده بود و این شهروند در هنگام ورود به داخل آسانسور توجه نکرده بود که کابین در جای خود قرار ندارد و به داخل چاله آسانسور سقوط کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

حسینی اظهار داشت: با تماس اهالی به سامانه 125 یک تیم از نجاتگران ایستگاه یک به محل اعزام شدند که پیش از رسیدن آتش نشانان مصدوم توسط اهالی ساختمان خارج شده بود.

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اظهار داشت: با توجه به آسیب دیدگی این فرد در ناحیه زانو با عوامل اورژانس هماهنگی شد تا وی را به بیمارستان انتقال دهند.

,

وی با توصیه به پیمانکاران خاطر نشان کرد: در زمان سرویس و یا خرابی آسانسور حتما باید برق آسانسور توسط سرویس کار مجاز قطع شود و به هیچ عنوان درب طبفات باز نماند و در صورت نیاز باید جلو درب باز مانده علائم هشدار دهنده قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه