اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی خبر داد؛

خودکفایی ۴۰۰۰ و ۲۰۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی در ۲۰ ماه گذشته

خودکفایی ۴۰۰۰ و ۲۰۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی در ۲۰ ماه گذشته
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: در ۲۰ ماه گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ خانوار زیر پوشش این نهاد به خودکفایی رسیده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، به مسئوله اشتغال اشاره کرد و گفت: مسئله اشتغال یکی از موضوعات مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح آذربایجان غربی است که بر همین اساس بنا داریم تا پایان سال جاری ۸ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی را با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد تومان در سطح شهرهای مختلف استان ایجاد کنیم که ۱۱۲ میلیارد تومان این تسهیلات به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها اختصاص خواهد یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: در هفت ماهه اول سال جاری خوشبختانه ما توانستیم برای یک هزار و ۵۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کنیم که برای این تعداد ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده شده است.

,

سهندی در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه مسکن مدد جویان اشاره کرد و افزود: موضوع مسکن را می توان یکی از خدمات مهم و گرانبهای کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار آورد که در استان آذربایجان غربی نیز ساخت مساکن مدد جویان در اولیت است.

,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ادامه داد: در سطح استان ۴ هزار و ۶۰۰ خانوار نیازمند مسکن وجود دارد که از تعداد یک هزار و ۸۰۰ خانوار ساکن شهر و ۲ هزار ۸۰۰ خانوار نیز در روستاهای سطح استان زندگی می کنند.
این مسئول استانی تصریح کرد: انشالله ما سعی داریم در یک برنامه مدون و جامع ۳ ساله موضوع مسکن مدد جویی را در سطح استان ریشه کن کنیم.

,
,

عزیز سهندی عنوان کرد: بر همین اساس و طی هفت ماهه سال جاری ۱۷۰ واحد مسکونی جهت تحویل به مدد جویان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان ساخته شده است.

,

وی ادامه داد: از موضوعات مهم دیگر مساکن مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان طرح مشارکت ساخت مسکن با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که بر همین اساس می بایست یک هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل مدد جویان نیازمند شود.

,

سهندی تصریح کرد: ۲۵۰ واحد از این طرح در شهرهای مختلف استان شروع شده و امید است که با تامین اعتبار ۵۳ میلیارد تومانی آن طی سال آینده شاهد اتمام این طرح بزرگ و احداث یک هزار مسکن برای مدد جویان باشیم.

,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در بخش دیگری از پاسخ سئولات خبرنگار ما به مسئله زمین لرزه کرمانشاه اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی در راستای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه کمک هزینه احداث ۱۰۰ واحد مسکونی که به ازای هر واحد مسکونی ۱۰ میلیون تومان را متقبل شده است.

,

سهندی افزود: قسمتی از این اعتبارات تامین شده و مابقی آن نیز انشالله به واسطه کمک های مردمی و خیرین گرامی سطح استان براورده و برای تکمیل منازل زلزله زدگان هزینه خواهد شد.

,

وی در بخش پایانی به بحث خودکفایی مدد جویان پرداخت و عنوان کرد: موضوع خود کفایی و خروج مدد جویان از زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) جزء اولیت های بسیار مهم این نهاد است که طی سال ۹۶ بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ خانوار مدد جو به شرایط خودکفایی رسیدند و در ۸ ماهه سال جاری نیز انشالله شاهد خودکفایی یک هزار و ۷۰۰ خانوار باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه