اخبار داغ

فرماندار کلاله:

هفته وحدت فرصتی ارزشمند برای تقویت وحدت و نمایش انسجام ملت است

هفته وحدت فرصتی ارزشمند برای تقویت وحدت و نمایش انسجام ملت است
فرماندار کلاله گفت: "هفته وحدت" فرصتی"ارزشمند" برای "تقویت وحدت" و نمایش "انسجام ملت!" است و همه باید در تقویت انسجام کمک کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی فرماندار کلاله در ستاد برگزاری مراسم "هفته وحدت" این شهرستان؛ با بیان این سخن گفت: پیروزی "انقلاب اسلامی" مرهون رهبری های "خردمندانه" پیر فرزانه "امام خمینی (ره)" و "وحدت ملت" بزرگ "ایران" بود که همه "اقوام" و "مذاهب شیعه و سنی" در آن نقش داشتند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

حمیدی تأکید کرد: همه باید در"تقویت" این "انسجام" کمک کنیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین رضا کشیری امام جمعه کلاله در این جلسه مبانی اصلی "وحدت" را برشمرد و گفت: "توحید"، "پذیرش ولایت رسول الله (ص)"،"بیزاری از دشمن"،"محبت به دوستان"،"اعتصام به حبل الله" و "پیروی از سنت نبوی" "اساس"و "مبنای اصلی"برای شکل گیری "وحدت" محسوب می شود.

,

کشیری تصریح کرد:"روحانیون" باید "طلایه داران وحدت" و "سربازان پیشرو" در مقابله با "دشمنان" باشند.

,

آخوند آدینه امام جمعه پیشکمر؛ هم اظهارداشت:"دشمنان"قصد "تفرقه" و "جدایی ملت". را دارند.

,

وی افزود: "وحدت ملت مسلمان" باید در همه ی "زمان"ها و "مکان"ها مد نظر داشته باشد.

,

آخوند صفری امام جمعه شهر فراغی نیز در این جلسه گفت: "هفته وحدت" فرصتی "طلایی" برای ما "مسلمانان"محسوب می شود؛ لذا باید از این فرصت"طلایی" استفاده کنیم.

,

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسین پور رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی کلاله برنامه های "هفته وحدت" در شهرستان را برشمرد و بر حضور همه "آحاد جامعه" و "مسئولین"؛ در کنار "مردم" بخصوص "برنامه متمرکز" این هفته تأکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه