اخبار داغ

دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی: ‌

‌مسابقات بین‌المللی کشتی جام شاهد در ارومیه برگزار می‌شود

‌مسابقات بین‌المللی کشتی جام شاهد در ارومیه برگزار می‌شود
دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی از برگزاری ‌مسابقات بین‌المللی کشتی جام شاهد از ۶ تا ۹ آذر ماه در ارومیه خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کامل محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام شاهد، اظهار داشت: تیم‌های خارجی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق، جمهوری خودمختار تاتارستان، جمهوری خودمختار نخجوان و ۴ تیم داخلی در این مسابقات حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها ششم تا نهم آذرماه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در دو رشته آزاد و فرنگی و در رده سنی جوانان برگزار می‌شود.
دبیر هیئت کشتی آذربایجان غربی، گفت: مسئولان اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی در حال رایزنی برای حضور تیم‌های خارجی دیگر همچون گرجستان و بلغارستان هستند که در صورت موافقت آنها، شاهد حضور این ۲ کشور در رقابت‌ها خواهیم بود.
وی، یادآور شد: تیم‌های حکاری ترکیه، جمهوری‌های خودمختار نخجوان و تاتارستان، باکو و گنجه جمهوری آذربایجان، تیمی از عراق و تیم‌های ملی و تیم ب کشورمان به همراه تیم‌های الف و ب آذربایجان غربی در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.
محمدزاده با بیان این که برگزاری رقابت‌های جهانی و بین‌المللی مللی مستلزم همکاری و مشارکت همگانی دستگاه‌های مربوطه است تأکید کرد: به‌زودی کمیته‌های مربوط به این مهم ایجاد خواهد شد که امید می‌رود بتوانیم میزبانی را به عهده بگیریم.

,
,
,
,

وی، با اشاره به تاریخچه جام شاهد، ابراز داشت: اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۱۶ میلادی این رقابت‌ها را به‌عنوان یکی از رقابت‌های معتبر در رده سنی جوانان انتخاب کرده است که در دو بخش فرنگی و آزاد از سال ۲۰۱۶ در کشورمان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه