اخبار داغ

فرمانده هوافضای سپاه تشریح کرد

جزئیات جدید از حمله موشکی به اتاق جلسات تروریست‌ها/ حضور نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه

جزئیات جدید از حمله موشکی به اتاق جلسات تروریست‌ها/ حضور نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه
فرمانده هوافضای سپاه گفت: ما در کاری بزرگ توانسته‌‌ایم از فاصله ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۰۰ کیلومتری اتاق جلسات تروریست‌ها را بزنیم که نماینده رژیم صهیونیستی نیز در این جلسه حضور داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجلاسیه دانشجویی کنگره 3 هزار شهید استان قزوین که در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: بی شک امروز یکی از مهمترین وسیله‌‌ها و اقداماتی که می‌‌تواند روحیه معنوی ما را احیا کند بر پایی چنین مجلسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه ملت ایران نزدیک به ۳۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: باید قدردان شهدا بوده و به وصیت‌‌نامه‌‌های آنها عمل کنیم.
,
 
,
حاجی زاده تصریح کرد: تبیین وظیفه هریک از نخبگان و جوانان که سرمایه اصلی مملکت هستند مهمترین مسئله امروز به شمار می‌‌رود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در دهه اول پیروزی انقلاب، ملت ایران بیشترین فشارها را تحمل کرد چراکه قدرتی که امروز وجود دارد در دهه اول انقلاب وجود نداشت.
,
 
,
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در دهه اول انقلاب شاهد حضور تفاله‌های رژیم طاغوتی بودیم که می‌‌خواستند ایران را ایرانستان کنند از سویی دشمنان در صدد بودند تا ایران را تجزیه و کوچک کنند و اگر با آنها مقابله نمی‌شد ممکن بود این آزادی از میان برود.
,
 
,
وی عنوان کرد: شهدا فرامین و تدابیر امام خمینی (ره) را کاملاً اطاعت کرده و توانستند انقلاب و جنگ تحمیلی را به پیروزی برسانند.
,
 
,
 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نسل اول انقلاب دشمنی دشمنان را شناختند، راه را فهمیدند، به فرمان امام عمل کرده و از موانع عبور کردند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه نسل‌‌های بعدی انقلاب نیز باید به این سطح از شناخت دشمن برسند، گفت: این شناخت یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.
,
 
,
حاجی‌زاده با بیان اینکه ایران قدرت اول منطقه است، خاطرنشان کرد: ایران توانسته است با گسترش علم و فناوری سبدی از انواع موشک‌‌ها را در اختیار داشته باشد.
,
 
,
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حوزه پهپادها حتی از قدرت‌‌های اول جهان نیز جلوتریم و فاصله بسیار زیادی با آنها داریم.
,
 
,
وی عنوان کرد: جوانان ایرانی با ایده‌‌های ناب خود ایران را در زمینه رادارها و سلاح‌‌های موشکی و پهپاد به اوج قدرت رسانده است.
,
 
,
حاجی زاده خاطرنشان کرد: فکر جهادی و انقلابی روی تسلیحات پیاده سازی شده چراکه تمام تسلیحاتی که در اختیار داریم تماماً ساخت دست دانشمندان ایرانی است.
,
 
,
 وی با بیان این‌که کار موشکی ثمره ۳۴ سال کار شبانه‌‌روزی است ادامه داد: اگر حتی اجزای این موشک‌‌ها خارجی بود قطعاً دشمنان جلوی ساخت و پیشرفت این موشک‌‌ها را می‌‌گرفتند. 
,
 
,
 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی به مراتب ساده‌تر از جنگ سخت است، عنوان کرد: همبستگی و اتحاد با دولت ما را در جنگ اقتصادی پیروز می‌کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه همانطور که در دوران جنگ با یک دلی، متجاوز تا دندان مسلح را از مرزهای خود عقب راندیم، تصریح کرد: امروز نیز لازم است با همدلی جنگ اقتصادی را به پیروزی برسانیم.
,
 
,
وی ادامه داد: در زمان جنگ فرمانده‌‌هان ما افراد خاکی و فروتنی بودند که  با خدمت خالصانه به فرماندهی مشغول بودند این در حالی است که امروز برخی از مسؤولان تنها به دنبال کسب مال دنیا و ظواهر دنیایی هستند.
,
 
,
حاجی زاده با بیان اینکه کشور ما سیاست زده شده و عده‌ای در داخل نیز به این سیاست زدگی کمک می‌‌کنند، گفت: عده‌ای در داخل جنگ روانی راه می‌‌اندازند این در حالی است که ما باید دنبال کسانی باشیم که به واقع خادم مردم باشند.
,
 
,
 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌‌ها همیشه در نشان دادن قدرت خود غلو می‌‌کنند این در حالی است که حتی در رابطه با ذخایر نفتی نیز دروغ می‌‌گویند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اینکه یک هواپیمای نقطه زن در بالای منطقه بایستد و یک گروهک تروریستی و چریکی را از فاصله دو کیلومتری بزند کار کوچکی است، ما در کاری بزرگتر توانسته‌‌ایم از فاصله ۳۰۰، ۵۰۰ و ۷۰۰ کیلومتری اتاق جلسات آنها را بزنیم.
,
 
,
حاجی زاده خاطرنشان کرد: تروریست‌‌ها در یک قلعه حضور داشتند این درحالی است که ما دو اتاق از اتاق‌‌های جلسات این قلعه را بدون اینکه مابقی اتاق‌‌ها تخریب شود، مورد اصابت موشک قرار دادیم.
,
 
,
 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نماینده رژیم صهیونیستی نیز در این اتاق جلسات حضور داشت، گفت: این عملیات‌‌ها اوج قدرت ایران را به نمایش می‌‌گذارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه