اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان خبرداد

عملیات آبرسانی به 15 روستای استان زنجان با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی

عملیات آبرسانی به 15 روستای استان زنجان با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات آبرسانی به 149 روستا در دست دست اقدام است گفت: عملیات آبرسانی به 15 روستای استان زنجان با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; رضا کابلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال 1392 تاکنون 149 روستای استان زنجان با مشارکت اهالی، خیرین،  دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه 15روستا از 149 روستای آبرسانی شده با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی صورت گرفته است، افزود: اعتبار هزینه شده در پروژه های مشارکتی 290 میلیارد ریال می باشد که با مشارکت مردم، دهیاری ها، آبفار و بسیج سازندگی تامین شده است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با بیان اینکه شرکت آبفار استان زنجان در پروژه های آبرسانی مشارکتی از اولین استان ها و بعنوان پایلوت می باشد، اظهار داشت: احداث و بازسازی تاسیسات آبرسانی، حفر چاه، احداث خط انتقال، ایستگاه پمپاژ و ایجاد شبکه توزیع از جمله فعالیت های انجام گرفته شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی روستاها و مشارکت مردمی بوده است.

,

وی در ادامه اجرای طرح آب شرب روستاهای سالارآباد، حاج سیران و لهرگین از بخش قره پشتلو، آبرسانی به روستاهای حصار سفلی، بیرونده، فریدون، قمیشلو و آقجه کند از توابع شهرستان خدابنده و مرمت منبع آب روستای پری، قره داش، قلعه جوق، سعید کندی و کردی از توابع بخش ماهنشان را از طرح های مشارکتی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان برشمرد.

,

کابلی با اعلام اینکه 36 طرح مشارکت مردمی توسط شرکت آبفار در دست اقدام است، بیان کرد: این طرح های مشارکتی عمدتا در روستاهای بالای 20 خانوار اجرا می شود که از 36 پروژه  18 طرح به اتمام رسیده است.

,

وی از مطالعه بر روی 34 روستای دیگر به منظور اجرای پروژه آبرسانی در سطح استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: از این 34 روستای مورد هدف چند روستا با قرارگاه پیشرفت و آبادانی مشترک بوده که به همین منظور در آینده نزدیک تفاهم نامه ایی جهت اجرای طرح های آبرسانی مشارکتی بین طرفین امضاء خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه