اخبار داغ

​استاندار جدید سیستان وبلوچستان:

مردم سیستان و بلوچستان لایق بهترین ها هستند/شاهد انتصابات اتوبوسی نخواهیم بود

مردم سیستان و بلوچستان لایق بهترین ها هستند/شاهد انتصابات اتوبوسی نخواهیم بود
استاندار جدید سیستان وبلوچستان در اولین مصاحبه رسمی خود با رسانه های بومی استان سیاست های کاری خود در این سمت را با عصرهامون مطرح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلی موهبتی در گفت و گو در خبرنگار عصرهامون، با اشاره به اینکه برای حل مشکلات مردم از همه ظرفیت ها استفاده میکنم اظهار کرد: از شمالی ترین نقطه استان تا جنوبی ترین منطقه سیستان و بلوچستان خدمت کرده ام و به خوبی با مشکلات و دغدغه های مردم آشنا هستم و برای حل مشکلات آنان از همه گروه های مرجع استفاده خواهم کرد تا بتوانم خادم خوبی برای این مردم باشم.
وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان لایق بهترین ها هستند و باید همه مردم برای این استان تفکر کرده و تلاش کنند تا بتوانیم هم از ظرفیت های موجود کمال استفاده را ببریم و هم با مطالبه گری از امکانات دولتی بهره مند شویم و علاوه بر این بتوانیم سرمایه بخش خصوصی را نیز جذب کنیم تا روز به روز این استان شکوفاتر شود.
استاندار جدید سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه توسعه استان اولویت اصلی است بیان کرد: توسعه استان و حل مشکلات موجود و رسیدگی به پروژه های کلان از اولویت های ماست اما باید توجه کنیم که از این سرمایه گذاری کلان برای همه مردم استان استفاده کنیم.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی که جنگ اقتصادی است باید همه دست به دست هم داده و با ایثار و گذشت برای این استان تلاش کنیم.
موهبتی با اشاره به اینکه شرایط قومیتی و مذهبی تاثیری در انتخاب های افراد شایسته ندارد، خاطرنشان کرد: همان گونه که رئیس جمهور گفتند هیچ گاه نباید قومیت و مذهب سدی در برابر انتخاب افراد شایسته باشد و در این استان نیز بی شک هرکس بر اساس توانمندی و لیاقت در پست های مورد نظر قرار گرفته و به مردم خدمت خواهد کرد و از توان همه نیروهای بومی بهره مند خواهیم شد.
وی اذعان کرد: گروه های سیاسی استان نیز برای ما قابل احترام بوده و در راستای اهداف سازمانی و رقابت سالم با آنان تعامل داشته و هر کس باید در راستای توسعه استان فعالیت کند.
استاندار جدید سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دیگر شاهد انتصابات اتوبوسی نخواهیم بود گفت: به هیچ عنوان شاهد این گونه انتصابات نخواهیم بود و به دلیل احترامی که برای مردم این استان دارم تا جایی که میتوانیم از افراد بومی استفاده خواهم کرد اما اگر ببینیم کسی خارج از استان و حتی خارج کشور میتواند برای توسعه استان اثربخش باشد بی شک از وی نیز کمال بهره را خواهیم برد.
وی در پایان گفت: به رسانه های استان قول می دهم تا همواره پاسخگوی آنها باشم و در حوزه کاری خود تا جایی که بتوانم با آنان تعامل می کنیم و از رسانه ها نیز انتظار دارم در راستای توسعه استان با ما همکاری کنند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه