اخبار داغ

معاون منابع طبیعی استان زنجان:

اتمام عملیات کودپاشی مربوط به پروژه‌های صندوق توسعه ملی در حوزه‌های آبخیز/ اجرای عملیات بیولوژیکی در 19 روستای استان زنجان

اتمام عملیات کودپاشی مربوط به پروژه‌های صندوق توسعه ملی در حوزه‌های آبخیز/ اجرای عملیات بیولوژیکی در 19 روستای استان زنجان
معاون منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اجرای عملیات بیولوژیکی در استان زنجان گفت: عملیات بیولوژیکی در 19 روستای استان زنجان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل سلطان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اتمام عملیات کودپاشی اظهار کرد: پروژه‌های مربوط به بذرپاشی و کپه کاری نیز در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به عملیات بیولوژیکی در راستای اجرای پروژه های صندوق توسعه ملی در استان زنجان افزود: در 13 حوزه آبخیز و 19 روستا عملیات بیولوژیکی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

,

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اتمام عملیات کودپاشی درسطح 133 هکتار از اراضی در راستای اجرای پروژه‌های صندوق توسعه ملی ابراز کرد: 40 درصد از عملیات بذرپاشی نیز اجرایی شده است و در صورت مساعد شدن شرایط آب و هوایی اقدامات مربوطه در اسرع وقت جهت اتمام پروژه مبذول خواهد شد.

,

وی با اشاره به عملیات مربوط به بذرپاشی و کشت گل محمدی در روستای چسب و میراخور و مستندسازی از مراحل اجرای پروژه، اقدامات تبدیل دیمزار در حاجی کندی آق بلاغ خاطر نشان کرد: عملیات قرق مراتع نیز در سطح 190 هکتار در حوزه آبخیز کبودگنبد قراردادهای مربوطه منعقد شده و هماهنگی‌های مربوطه برای تامین نهاده از جمله جو صورت گرفته است.

,

سلطان نژاد با اشاره به تحویل آبشخوار به شهرستانهای مربوطه از اجرای عملیات بانکت گذاری، نهالکاری و مراقبت پروژه‌های مربوط به صندوق توسعه ملی در استان زنجان خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه