اخبار داغ

تهرانی‎ها روزی ۵ تن دل و جگر می‌خورند

تهرانی‎ها روزی ۵ تن دل و جگر می‌خورند
رئیس­ اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه گفت: صادرات بی رویه و قاچاق دام زنده،­ سبب کمبود آلایش دام در بازار و رکود این صنف وابسته به دام، شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلام حسین شیرازی با اشاره به اینکه مصرف دل،­ جگر و قلوه در تهران حدود 5 تن در روز است افزود: با کاهش دام زنده و کشتار در تهران و واردات گوشت پاک شده ، هم اکنون 500 کیلو از آلایش تازه گوسفند از شهرستان و 500 کیلو نیز از داخل تهران تامین می شود که این حجم پاسخگوی نیاز واحدهای صنفی فعال در این بخش نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه 700 تا 800 واحد صنفی فروشنده دل جگر و قلوه در تهران فعالیت می کنند گفت: به دلیل کمبود فعلی واحد های صنفی برای گذران امورات خود اقدام به فروش قارچ، کتف و مواد خوراکی از این نوع کرده اند. 
,
 
,
 
,
رئیس اتحادیه فروشندگان دل جگر و قلوه با اشاره به اشتغال زایی قابل توجه در این بخش ادامه داد: ما در گذشته آلایش گوسفند را کیلویی 35 هزار تومان و گوساله را 25 هزار تومان خریداری می کردیم و دل و جیگر، سیخی 3 هزار تومان به فروش می رسید و هم اکنون نیز گوسفند را 85 هزارتومان و گوساله را 55 هزارتومان می خریم اما بازهم قیمت هر سیخ دل و جیگر همان 3 هزار تومان است. 
,
 
,
شیرازی گفت: هر سیخ دل و جیگر با وزن 25 گرم 3 هزار تومان است که به ازاری هر 5 گرم افزایش وزن 500 تومان به آن اضافه خواهد شد. 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه