اخبار داغ

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی تا جمعه ۲۵ آبان ماه را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نادر رحمانی درباره تردد موتورسیکلت‌ها در برخی از محور‌های مواصلاتی توضیح داد: تردد موتورسیکلت‌ها به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۳ آبان تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۶آبان از محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه با اشاره به یک طرفه شدن محور چالوس از کرج به سمت مرزن آباد گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۵آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
,
 
,
سرهنگ رحمانی درباره محدودیت‌های ترافیکی محور هراز نیز اظهار کرد: تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز تا ۲۵آبان و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حمل کنندگان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲تا ۲۴ چهارشنبه ۲۳آبان و از ساعت ۸تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ آبان از محور هراز ممنوع است
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه