اخبار داغ

از سوی وزارت راه منتشر شد

رشد ۸۳ درصد قیمت مسکن تهران در مهر ماه

رشد ۸۳ درصد قیمت مسکن تهران در مهر ماه
وزارت راه و شهرسازی، گزارش تحولات مسکن شهر تهران در مهرماه را منتشر کرد که بر اساس آن، قیمت مسکن در پایتخت نسبت به شهریورماه ۶.۳ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۸۳.۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متوسط قیمت خریدوفروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی آپارتمانی معامله‌شده در مهرماه سال ۱۳۹۷، حدود ۸۶.۳ میلیون ریال بوده است که نسبت به ماه قبل ۶.۳ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۸۳.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
طبق اطلاعات این گزارش در مهرماه امسال قیمت مسکن در منطقه یک شهری تهران با ۱۸۵.۳ میلیون ریال بیشترین و منطقه ۱۸ با ۳۶.۴ میلیون ریال کمترین متوسط قیمت را داشته‌اند، البته بیشترین میزان رشد در این ماه مربوط به منطقه ۵  با رشدی معادل ۱۰۴.۸ درصد نسبت به ماه قبل بوده و کمترین مقدار رشد مربوط به منطقه ۱۲ با میزان ۴۰.۱ درصد است.
,
 
,
گزارش فوق الذکر می‌افزاید، تعداد معاملات واحدهای مسکونی آپارتمانی شهر تهران در مهرماه سال ۱۳۹۷ به ۹.۵۶۱ واحد رسیده است که نسبت به ماه قبل کاهش ۹.۳ درصدی و نسبت به ماه مشابه سال قبل کاهش ۳۲.۶ درصدی داشته است.
,
 
,
همچنین گزارش تحولات مسکن در مهرماه پایتخت دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن یادآور می‌شود که طبق بررسی فراوانی تعداد معاملات انجام‌شده به تفکیک مناطق شهری در مهرماه از میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، منطقه ۵ با ۱۳۲۷ فقره  سهم ۱۶.۳ درصدی بیشترین تعداد معاملات را به خود اختصاص داده است، علاوه بر آن منطقه ۱۹ با ۶۴ فقره و سهم ۰.۸ درصدی کمترین تعداد معاملات را به خود اختصاص داده است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه