اخبار داغ

معاون عملیات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل :

اقشار مختلف مردم در مبارزه با تهدیدات دشمن آگاهانه عمل کنند

اقشار مختلف مردم در مبارزه با تهدیدات دشمن آگاهانه عمل کنند
معاون عملیات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مبارزه با فساد اداری و مالی در سطح استان اردبیل باید به شکلی بسیجی انجام شده و یقینا بر اساس ارزش‌های اسلامی صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، سرهنگ پاسدار صادقی بعد از ظهر امروز در همایش پدافند غیرعامل ادارات استان اردبیل اظهار داشت: در برهه زمانی کنونی که نفوذ قدرت دشمن در کشورهای اسلامی بیش از پیش بوده باید محور فعالیت در جبهه ادارات و سازمانهای مختلف با هدف خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به آگاه‌سازی مردم از نقشه‌های دشمن و توطئه‌های خبیثانه آن توسط بسیجیان و اقشار صاحب نظر در این زمینه، افزود: مسئولان و اقشار مختلف مردم در برابر تهدیدات و خنثی سازی نقشه‌های شوم دشمنان با هوشیاری و آگاهانه عمل کنند چرا که همین آگاهانه عمل کردن خود به عنوان صلاحی قوی در برابر نفوذ دشمن به کشور می‌باشد.

,

معاون عملیات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری دوره‌ای همایش‌های پدافند غیرعامل ادارات اهداف مختلفی دارد که در این راستا اصلی‌ترین هدف آن جلوگیری از فساد اداری در بطن ادارات، سازمانها و ارگانهاست که این فساد شامل اختلاس، باج‌گیری، رشوه، رانت و رابطه، پارتی بازی و بسیاری دیگر از فساد می‌شود.

,

سرهنگ صادقی حضور بسیجیان را به عنوان اعضای پدافند غیرعامل ادارات، شرکتها و سازمانها در همایشهای دوره‌ای پدافند غیرعامل ادارات و سازمان را ضروری خواند و اظهار کرد: همکاران بسیجی باید در بخش تحول اداری و مبارزه با فساد اداری و در بخش امر به معروف و شورای فرهنگی هم باید توان خود را به خوبی به کار گیرند.

,

وی گفت: در برهه زمانی کنونی که نفوذ قدرت دشمن در کشورهای اسلامی بیش از پیش بوده باید محور فعالیت در جبهه ادارات و سازمانهای مختلف با هدف خنثی‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار صورت گیرد.

,

همایش پدافند غیر عامل ادارات استان اردبیل با حضور مدیران کل، مدیران ادارات و فرماندهان بسیجی ادارات کل استان با مشارکت سپاه حضرت عباس(ع) و اداره کل پدافند غیر عامل در سالن همایش بانکی ملی اردبیل برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه