اخبار داغ

تاخیر و کنسلی پروازهای شرکت تابان و سرگردانی مسافران +تصاویر

تاخیر و کنسلی پروازهای شرکت تابان و سرگردانی مسافران +تصاویر
تاخیر و کنسلی پروازهای شرکت تابان از تهران به مقصد مشهد، مسافران این پروازها را در فرودگاه مهرآباد تهران سرگردان کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت هواپیمایی تابان مسافران خود را این بار در فرودگاه مهرآباد با تاخیرهای طولانی و لغو پرواز، کلافه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

براساس گزارش های دریافتی، دو پرواز شرکت تابان که طبق برنامه قرار بود ساعت ۲۱ و ۲۲:۴۰ امشب از فرودگاه مهرآباد عازم مشهد شود، با لغو و تاخیر ۳ ساعت (تا لحظه تنظیم این خبر) مواجه شده و چند صد مسافر این دو پرواز را در فرودگاه مهرآباد سرگردان کرده است.

,

, ,

پرواز ۶۲۲۴ مشهد شرکت تابان که برای ساعت ۲۱:۰۵ دقیقه امشب برنامه ریزی شده بود، تا این لحظه ۳ ساعت تاخیر اعلام‌شده دارد و طبق تابلوی اعلانات فرودگاه، ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه پذیرش مسافر خواهد داشت. البته طبق یک روال نانوشته شرکت‌های هواپیمایی، ساعت پذیرش ۲۳:۵۹ دقیقه درج شده است تا طبق تقویم، پرواز در روز بعد (پس از ساعت ۲۴) ثبت نشود.

همچنین پرواز ۶۳۲۸ شرکت تابان به مقصد مشهد نیز که برای ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه برنامه ریزی شده بود، کلا لغو شد و مسوولان این شرکت نیز هیچ پاسخ قانع کننده‌ یا پرواز جایگزینی برای مسافران ندارند.

,
,
,

مشرق آماده دریافت توضیحات شرکت تابان در این زمینه است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه